4 martie 2009

Cutiuta inimioara


Si pentru ca am mai facut un tort cu o cutiuta in forma de inimioara care vine deasupra pe tort ,de data asta am facut si poze.La fel se poate face un tort mare in forma de inima.
Prima data trebuie facut capacul ,cu 2-3 zile inainte de tort ca sa se usuce bine.
Din pasta am decupat o forma de inimioara ,cam de 3mm grosime,deasupra am imprimat cateva inimioare mici , se poate lasa si simpla sau se pot face orice forme ,se lasa pana se intareste putin.
Se intoarce cu fata in jos ,se face un snur gros de 1/2 de cm din pasta care trebuie lipit deasupra si chiar pe marginea inimioarei ,cu putin sirop de zahar.
Pe urma ,o fasie de pasta lata de 2cm,se lipeste in jurul inimioarei,deci de-aia am pus prima data jnurul de mai sus ,ca sa se poata lipii marginea ,sa nu se lase si sa aibe tinuta capacul.
Se apasa putin cu o lingurita ca sa se lipeasca bine si ramane asa pana se intareste ,preferabil ar fi o zi sau doua.
Dupa ce s-a intarit ,intoarcem inimioara si unde se vede imbinarea intre capac si margine ,se pune o banda subtire ca sa se acopere ....
...apoi am lipit cateva margelute si am lipit si fundita de aceeasi culoare cu trandafirii.
Cutia este de fapt un tortulet care are marimea cat capacul de mai sus,deci se decupeaza din foaie de blat exact cu aceeasi marime de inimioara cu care am decupat si capacul;se umplu foile cu crema, foaia care vine deasupra trebuie decupata in mijloc pentru a pune florile .Ca sa o imbrac in pasta ,am dat-o cu un strat subtire de unt....
...am imbracat prima data marginea cutiei cu o fasie de pasta,pe care am trasat cateva linii cu liniarul si apoi am aplicat cateva margelute ca sa semene cu capacul.Am mai pus si deasupra doua fasii de pasta peste inimioara si in mijloc am presarat nuca de cocos verde ,ca oricum vin pusi trandafirii si nu se vede.Marginea maro de jos am pus-o ca sa vina in ton cu tortul ,deci nu e chiar nevoie.
Daca vreti o cutiuta care se inchide si se deschide ,trebuie facut tortuletul cu 1/2 cm mai mic decat capacul ,pt ca imbracata in pasta sa nu depaseasca capacul si sa se imbine perfect.
Tortuletul inimioara l-am asezat pe un carton decupat sub forma de inimioara ,imbracat in folie si asa l-am asezat pe tort. Se pun trandafirii si se aseaza pe tort .


21 de comentarii:

Ioana spunea...

Of Doamneeeeee....ce frumuseti poti sa faci!!! Ce minuni ies din manutelele tale...
Ti-am spus eu: mie mi-ar parea foarte rau sa mananc din tortuletele tale, si nu pentru ca nu ar fi delicioase ci pentru ca nu as vrea sa le stric!
Uite, inimioara asta, de exemplu... eu nu as putea sa o pap...as pune-o la congelator sa o pastrez. :D

Pupici.

Sorina spunea...

Iti doresc o primavara insorita si calduroasa

Lory spunea...

Lissa felicitari!!! e superba cutiuta cu trandafiri
am o intrebare;din care pasta ai facut-o?cea de zahar sau de lapte praf?...si as mai vrea sa te intreb referitor la pasta de zahar ...se modeleaza mai bine decat ce-a de lapte praf?
O zi buna,
Lory

Bucataria-Paradis spunea...

Lissa,nu mai stiu ce sa-ti raspund la torturile tale,dar toate arata de wow.Felicitari si o primavara frumoasa.

Lissa spunea...

Ioana ,multumesc frumos de aprecieri ,sincer ti-as face si tie una ,te pup!

Lissa spunea...

Sorina draga ,multumesc si la fel iti urez si eu ,sa ai o primavara frumoasa si plina de iubire!

Lissa spunea...

Lory draga ,cutiuta e imbracata in pasta de lapte praf si tortul e in pasta de zahar, ca e mai alba si sa se deosebeasca putin.Referitor la pasta...se poate modela foarte bine si din cea de zahar,eu o prefer mai mult pentru imbracat torturi,dar pt ornamente o prefer pe cea de lapte praf ca se coloreaza mai intens ,are luciu si are alta tinuta ornamentul...acuma depinde cu ce te obisnuiesti.
Multumesc pentru felicitari,te pup!

Lissa spunea...

Paradis ,esti draguta,multumesc frumos!
Iti doresc si eu o primavara cat mai frumoasa si te pup cu mult drag!

laura laurentiu spunea...

Lissa esti o mare artista! Sincer, ai atata rabdare, atata finete in executie, se vede ca faci totul cu mare drag!

Lissa spunea...

Multumesc Laura draga de complimente!Ai dreptate,imi place tare mult sa fac ornamente .

Edith spunea...

Wow cat e de frumoasa! Felicitari pt indemanare si rabdare! :)

Lissa spunea...

Multumesc frumos, Edith!

Vicky spunea...

Incredibil, ceea ce poti realiza, esti o mare artista, ma lasi cu gura cascata, pe bune.

Anonim spunea...

ma uit si nu-mi vine sa ma mai ridic din fatza ps, o adevarata arta; eu sunt o incepatoare si de aceea indraznesc sa te intreb , cum ti-au iesit petalele de trandafiri lucioase? eu am fct pasta de zahar dar floricelele mele sunt mate;
Felicitari !


luminita

Lissa's Cakes spunea...

Bine ai venit pe la mine Luminita si multumesc pt felicitari,esti draguta!
Florile sunt din pasta de lapte praf si de aceea sunt lucioase ,din pasta de zahar iasa mate si nu au asa culoare intensa.

Bianca spunea...

Ce superb!!!! Acum am descoperit tortul asta si e absolut minunat!!!
te pup cu drag.
Esti FENOMENALA!!!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Bianca ,te pup si eu.

retete- ina spunea...

foarte frumos,felicitari,o sa incerc si eu

Anonim spunea...

Buna Lissa imi plac foarte mult torturiile tale...sunt superbe...eu am vrut sa te intreb cam cata nevoie de pasta de lapte praf si pasta de zhar ai nevoie la tortul asta?...si la trandafiri ce pasta ai folosit?...multumesc Lissa:*:*

Anonim spunea...

Esti ne mai pomenita!trebuie sa ai multa rabdare si mana de lucru!toate arata bine si banuiesc ca sant si gustoase!Esti fenomenala!spor la treaba si la idei!

Mihaela spunea...

Foarte frumos.