2 iunie 2009

Liliac

Mai stiti tortul ''floare de primavara'' cu buchetul de flori unde am avut si liliac?
Am reusit atunci sa fac si cateva poze de la formarea liliacului si am sa va arat ,poate cineva va vrea sa incerce.
Pentru cel mov...e mov dar in poza se vede cam albastru..am folosit pasta de lapte praf .
Am intins pasta si am decupat cu o forma mica de floare.
Am taiat cu un cutit peste mijloc si am format 4 urechiuse...cine nu are forma de floare , poate face cate o biluta ovala, se intinde putin cu lingurita ,apoi se unesc cate doua ,dar e si mai migalos.
Cu un creion(deci nu trebuie alte scule speciale)sau cu coada unei pensule mai groase ,se apasa in mijlocul fiecarei petale si facem o adancitura ...
se unesc apoi cate doua formand o floricica cu codita...
...si se lasa la uscat.
Am facut muuulte floricele ,apoi am facut un con din pasta ,l-am tras pe o sarma care e speciala pt flori...asa ca sa-i fac si codita ,dar se poate si fara sarma...
am dat cate o gaura cu scobitoarea ,in fiecare gaura am pus cate un strop de sirop de zahar si am asezat fiecare floricica una langa alta ca sa formez liliacul.
Dupa ce am terminat ,in mijlocul fiecarei floricele am pus cate un punct galben tot din pasta de lapte praf.
Cum eu am pus liliacul culcat ,nu a mai fost nevoie si pe partea cealalta sa pun floricele ,decat deasupra si in parti,dar pentru cine vrea ...intoarce liliacul si continua cu floricele pentru a fi imbracat tot conul.
Liliacul alb...ca sa iasa asa alb l-am facut din pasta de zahar.

30 de comentarii:

Miha spunea...

Superb!

Lissa draga,cata rabdare tre sa ai pentru asa ceva? :))

julia spunea...

foarteeeee frumossss si mai ales:cata rabdare poti avea.Felicitari!

Lissa spunea...

Multumesc Miha draga!Da..trebuie sa ai rabdare si mie-mi place tare mult sa migalesc ,ai vazut ca nu e greu, doar e migalos!Te pup!

Lissa spunea...

Julia ,multumesc pt felicitari!

florena's cakes spunea...

Pe cat este de migalos, pe atat de frumos este finalul. Felicitari sincere Lissa!

Lissa spunea...

Florena ,multumesc pt felicitari ,te pup!

Anonim spunea...

buna! am vazut aproape toate retetele dvs,si vreau sa a spun ca am ramas fffffffffffff uimita de ce am vazut.Sa va dea Dzeu sanatate sa puteti face in continuare.BAFTA!!!!

Lissa spunea...

Buna si multumesc mult de tot pentru urare!

Cella spunea...

Nu stiu cum sa va supun, dar este cel mai reusit blog pe care l-am intalnit, iar ce faceti... e arta...ce sa mai, toate torturile sunt absolut superbe. Felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Cella,multumesc frumos ,esti o draguta si faci lucruri asa de frumoase,am fost in vizita .Te pup draga mea !

irina spunea...

buna lisa ma numesc irina sunt noua pe aici dar imi place foarte mult ce am vazut felicitari. as avea o rugaminte daca poti sami spui cum pot sa fac rost sau de unde as putea cumpara formele de plastic pentru facut flori si frunze .te rog ajutama daca poti.iti multumesc.........pa.

Lissa's Cakes spunea...

Buna Irina si multumesc frumos pentru felicitari!
Intri pe site-ul lumeabasmelor.ro si gasesti decupatoare ,au si preturi afisate.
Dupa ce intri pe sit ,iti apar sus in dreapta afisate categoriile unde sa intri...la manuale tehnice se afla -catalog cum sa facem flori +decupatoare...eu pe ala te-as sfatui sa-l cumperi,are forme si mai mici si mai mari si arata pas cu pas cu,m sa faci.

Anonim spunea...

FOARTE FRUMOS DAR TE ROG SPUNEM SI MIE CE SA FAC CA AM INCERCAT DEJA DE 2 ORI DAR MI SE LIPESTE DE MAINI DE MASA .CUM POT SA FAC SA NU SE MAI LIPEASCA..MULTUMESC.ma numesc mihaela dar nu mam putut loga de aceea voi aparea ca anonima

Lissa's Cakes spunea...

Buna Mihaela!
Pasta de lapte praf daca se lipeste ori nu e framantata suficient ,ori laptele nu e de buna calitate,eu folosesc malita pe care-l dau prin rasnitza ca sa fie fin ,sau mai folosesc de Dr.O.trebuie framantat bine pana luceste si devine parca uleios.
-Pasta de zahar daca se lipeste,poti presara zahar pudra pe masa cand lucrezi.

mihaela spunea...

lissa iti multumesc foarte mult ca mi-ai raspuns.intrun final sotul meu a reusit si este foarte incantat,si ii plac foarte mult toate creatiile tale.NOI amandoi avem mai o intrebare pentru tine daca se poate""am dori sa stim cu ce sunt imbracate unlele torturi ca ma vazut ca unlele sunt cu crema altele cu frisca fdar unlele au pe elle ceva dar nu stim ce si am dori daca se poate sa ne spui ce este si cum se poate face" iti multumim si multa sanatate a poti sa faci in continuare tot ce iti doresti

Lissa's Cakes spunea...

Mihaela,in primul rand vreau sa-l felicit pe sotul tau,mai rar sunt barbatii carora le place sa faca asa ceva si mai au si rabdare... chiar ma bucur ca a reusit pasta de lapte praf ca totusi e foarte pretentioasa.
Torturile sunt majoritatea imbracate in pasta de zahar ,cred ca la asta te referi ,am pus cum se face la rubrica ''ornamente''.
Pasta asta e foarte dulce fiind din zahar ,dar tortul arata mult mai bine ornat asa si il protejeaza ca o carapace,daca ai reusit pasta cea de lapte praf sunt sigura ca si pe asta o faci...

Liana10 spunea...

Excelent arata!
Imi place liliacul la nebunie, e floarea mea preferata!
Felicitari Lissa, ai maini de aur si rabdare cat infinitul!

Anonim spunea...

Buna Lisa, vroiam sa te felicit pentru lucrurile deosebite pe care le faci, si sa te intreb de unde cumperi culorile pentru pasta de zahar.... eu am cautat prin toate supermarketurile si nu am gasit nimic. Iti multumesc anticipat si.. spor la treaba!
Ionela

Anonim spunea...

Buna ziua! Sunteti fenomenala! Va rog mult de tot sa imi spuneti de unde anume pot cumpara sarma si banda speciala pt flori si formele pt floricele de liliac! Va multumesc ! Doina

Lissa's Cakes spunea...

Buna Doina,multumesc de aprecieri...cumpar produsele de pe sit-ul lumeabasmelor.ro

Sapunuri Naturale Handmade spunea...

Sunt fascinata de ce vad pe blogul tau! Adevarate dulciuuuri! :X

Anonim spunea...

as avea si eu o intrebare va rog. ce coloranti folositi pt atata diversitate? de unde ii achizitionati?

Lissa's Cakes spunea...

coloranti de pe sit-ul lumeabasmelor.ro

sorina spunea...

iti multumesc pentru indicatile pe care le dai...ceea ce faci este o adevarata arta....lucruri frumoase,minunate.....felicitari

Lissa's Cakes spunea...

multumesc Sorina.

anca kelemen spunea...

Draga Lissa as dorii daca sar putea sa imi zici cum faci tu siropul de zahar cu care lipesti toate decoratiunile? sau se cumpara gata facut? daca da de unde? multumesc mult si foarte frumoase retete.

Lissa's Cakes spunea...

Anca,nu am cantitate anume,pun cateva lg de zahar ,acopar cu apa si las sa fiarba un pic,trebuie sa fie gros ca mierea cand e rece,ca sa nu se zahariseasca poti pune un pic de sare de lamaie.Se gaseste lipici pt onamente pe lumeabasmelor.ro dar eu nu am cumparat.Se mai pot lipii ornamentele cu albus frecat cu zahar pudra.

Anonim spunea...

multumesc mult am sa incerc sa il fac. anca

anca spunea...

Draga Lissa tu cu ce fel de colorant desenezi din pensula cu gel, praf, sau lichid? Pe lumea basmelor sunt de toate trei numai ca as dorii sa stiu daca se poate colora pasta de zahar cu cel lichid, nu se uda prea tare pasta.Am vazut colorantii pt aerograf si ca si pret sunt mai avantajoase ca si cele gel. nu ai incercat? multumesc pt raspunsuri

Lissa's Cakes spunea...

Anca eu folosesc gel si-l diluez cu putin alcool,alcoolul se evapora repede.Nu am incercat colorantii pt aerograf ,nu am aerograf si nu am cumparat coloranti.