15 septembrie 2009

Cum se pun floricele in buchetel

Am promis la cineva demult ca o sa pun poze la cum se pun floricelele pe sarmulita .
Dupa mai multe incercari doar asa am reusit .Mai intai trebuie sarma speciala pe care se pun florile ,eu am cumparat-o impreuna cu cateva decupatoare mici pt flori.
In capatul sarmulitei se face o bucla mica..deci bucla trebuie neaparat ori e floare mica ori e floare mare ,sau chiar o frunza .
Se decupeaza floricele din pasta si se latesc putin petalele ..cu ajuturul unui creion se poate sau cu o coada de pensula mai groasa ..si se face o gaura mica in mijlocul fiecareia cu varful unei scobitori,

in varful buclei de sarma se pune o bobita mica din pasta,
apoi cand floricica e putin intarita ,se trage pe sarma ;
intre floare si bucla se umezeste putin cu apa sau cu sirop de zahar ca sa se lipeasca ..

Ca sa le unim in buchetel e nevoie de banda ,tot speciala pt coditele florilor,
se unesc in buchetel cate 3,5 ,7 ,cate avem nevoie.

17 comentarii:

Elena spunea...

Buna Lisa!

Ai un premiu pe blogg-ul meu!

Te imbratisez,
Elena

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos, Elena!

kara spunea...

Super floricelele.

Anonim spunea...

Multumesc tare mult ca m-ati trimis aci, desi toata ziua sunt pe la dvs., niciodata nu stiu unde sa caut exact ce-mi trebuie!
maria

Lissa's Cakes spunea...

Cu placere, Maria.

Anonim spunea...

Si trandafirului ii prind bobita interioara de sarma? maria

Lissa's Cakes spunea...

Da Maria,si la trandafir faci la fel ....eu de obicei cand fac trandafiri mari si-i pun deasupra pe tort si nu pe laterala ,nu-i mai pun sarma.
Trandafirii se pot pune si pe scobitoare ...

Anonim spunea...

lissa iti multumesc ca ne descri in amanunt fiecare pas.Mie mi-au iesit toate retetele luate de la tine sunt excelente.Iti multumesc pt tot sacrificiu pe care-l faci sa pui poze si sa explici.Iti urez multa sanatate forta de munca si sa fi iubita ca faci niste opere de arta.Te-am pupat
Oana-Cugir.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Oana ,ia uite cat de aproape suntem,la Cugir am un unchi drag mie si mergem des pe la el.
Te pup si multumesc de vizite.

oana sandru spunea...

Lissa draga astazi am facut tortul tau de caramel a iesit traznet,de la amiaz pana acum pe seara nu a mai ramas nimik s-a mancat,a iesit foarte delicios.Iti multumesc inca odata de rete care ni le descri asa de frumos si sper ca nu te superi ca fur trucuri de la tine.
Te pup dulce spor la lucru si la mai multe torturi sa ma mai minunatesc de ele.
Oana.

Lissa's Cakes spunea...

Oana sa va fie de bine,ma bucur ca v-a placut.
Multumesc.

Carmen spunea...

Buna Lissa!

Am vizitat blog-ul tau, si am fost impresionata de ceea ce am vazut. Te-as ruga sa imi dai detalii despre modul de preparare al pastei pe care o folosesti in anumite decoratiuni. Exista si o alta pasta in afara celei cu lapte praf?

Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

Carmen ,folosesc pasta de zahar si reteta e pusa pe blog la ornamente .

FLORINELA spunea...

Buna Lissa! As vre sa stiu de unde pot cumpara decupatoare de diferite forme,sarma si banda?Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

buna Florinela ,gasesti tot ce ai nevoie pe lumeabasmelor.ro

FLORINELA spunea...

Multumesc pt raspuns si scuze pt atatea intrebari. Care colorant e bun?Cel natural sau Wilton?(de pe lumeabasmelor) Eu am colorant lichid ,dar am inteles ca nu e bun.Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

florinela ,eu folosesc wilton.Colorantul lichid nu e bun la pasta.