3 martie 2010

Ghiocei

Poftiti la ghioceiiii......
Cum tot e sezonul ghioceilor si mie imi plac nespus de mult , am facut si eu un buchetel ,o sa-l pun pe un tort ,dar pana atunci am zis sa va si arat cum am facut ghiocelul .... ca tot se apropie 8 martie si se mai fac tortulete si poate cineva o sa incerce.
Din pasta de zahar -prima data am facut o bobita alungita dupa cum se vede ,apoi am crestat cu forfecuta in 3 parti pe care le-am alungit un pic...
..se ia o sarmulita si se face o bucla mica la un capat ,apoi se trage prin bobocul de floare si se indoaie sarmulita ...parca e un clopotel ,la varfuri am dat cu putin colorant verde...

...mai departe ,am facut 3 petale pe care le-am taiat un pic la un capat ,le-am ascutit...

Cu capatul ascutit se lipesc de bobocel ....si gata ...ati vazut ce simplu e....am pus apoi bulbul acela mic si verde din capat si o frunzulita .
...si unul cu petalele mai deschise...
...si unul mai boboc...si dupa ce am facut mai multi ,nici nu mai stiu cati ,m-am apucat de cosulet.
Pentru cosulet -am decupat cu gura unui pahar un cerc de 8 cm,ca sa va dati seama cat e de mare cosuletul,am tras cateva linii cu liniarul in forma de romburi ,apoi l-am asezat si sprijinit intre doua pahare..
..dupa ce s-a intarit ,i-am atasat un piciorus si apoi am pus toarta.
Pentru toarta am rasucit doua fire de pasta ,am pus in capete cate o sarmulita si dupa ce s-a intarit am implantat in bucatica de pasta ce se vede in cos.
Bucatica de pasta verde am pus-o in cos ca sa pot implanta ghioceii,nu e musai verde ,dar aveam mai multa colorata asa si am zis ca pun de-aia...trebuie lasata sa se intareasca si apoi implantati cate unul incepand din mijloc.
Cosuletul si toarta le-am pudrat cu putina cacao.
Am atasat o fundita mica pe toarta...am mai pus si cateva frunzulite in cos...

...si mi s-a parut totusi ca e prea alba toarta ,asa ca am dat cu pensula si cu putin colorant maro...acuma pot spune ca e gata.
Asta e cosuletul meu de ghiocei si cu drag vi-l daruiesc tuturor vizitatorilor acestui blog in semn de primavara si va doresc o primavara frumoasa care sa va umple sufletul de bucurie si de iubire.

32 de comentarii:

ochi_verzi spunea...

Sunt foarte,foarte frumosi. Felicitari!

Daniela spunea...

Foarte frumos, felicitari pentru asemenea creatie si pentru ghioceii primavarateci...

ANCA spunea...

Liassa draga mea ,sunt ff frumosui si ff reusiti parca ar fii adevarti
Ai un blog tear frumos si ma bucur ca am prilejul ca s aami invat lucruri noi .....
te pup si pe curand :)

Niko spunea...

Ghiocei comestibili? Sunt atat de frumosi incat nu cred ca i-as putea manca vreodata...

Ana spunea...

Senzationali ghioceii si cosuletul!
Par asa de usor de facut... cand ma uit la pozele tale, daca as avea mainile tale.

dana irimus spunea...

SUPERB!

cccris spunea...

Super! mi-am luat si eu niste coloranti ca sa testez. vine ziua celui mare si ma pregatesc.

raluca spunea...

ce frumosi sunt! mi-am amintit de cand eram copil si am fost cu tata la cinema si la sfarsit mi-a luat un cosulet cu ghiocei. ce mandra eram...
te pup, o primavara frumoasa!

pansy spunea...

praf mai facut cu decoratia ta !

Lissa's Cakes spunea...

Va multumesc frumos pentru complimente si cu mare drag va daruiesc cate un ghiocel.
Pupici multi pentru voi!

Lory spunea...

Asa de emotionata am fost cand am vazut ghioceii incat am lasat mesajul la postul de mai jos :(
Oricum meriti sa te felicit de 100 de ori pentru asa minunatii
Pupice
Lory

Lissa's Cakes spunea...

Muiltumesc mult Lory draga pentru felicitari ,te pup!

ANCA spunea...

acun vin sa-ti daruies un premiu Hi ,te asteapta niste premi la mine pe blog de 8 Martie daca iti face palcere sa-l ridici .....

Lissa's Cakes spunea...

Anca draga ,multumesc mult de tot ,azi o sa-mi fac timp sa le iau ,te pup!

Miches Alexandra Sorina spunea...

superb. Cat imi place ideea. Foarte frumosi ti-au iesit .Pupici

Anonim spunea...

vreau sa va felicit pentru tot ce faceti.sunteti fantastica si va admir din tot sufletul pentru munca si placerea cu care lucrati.mi-am notat multe retete delicioase intr-un caiet iar acum 'lucrez' la pasta de lapte praf care imi cam da bataie de cap,dar nu ma las batuta pt k se apropie ziua de nastere a sotului si vreau sa-l surprind.am gasit si un tortulet,si cum este un columbofil innascut incerc sa-i fac un porumbel...ceva legat de asta.pt tort am de unde alage din lista dvs de torturi dar la ornamant...ma puteti sfatui cu ceva?multumesc anticipat.georgiana

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Georgiana.
Pasta de lapte praf e mai greu de facut ,adica pana-i prinzi consistenta ca pe urma poti lucra bine ornamentele...dar trebuie facute atunci ca pasta asta se intareste repede si trebuie tot framantata.
Eu as zice ...pt ca tot esti in faza de inceput..sa faci porumbelul plat,adica desenezi pe o coala porumbelul si decupezi ,apoi decupezi dupa model din pasta si colorezi;lasi sa se usuce si aplici pe tort,poti face mai multi porumbei ...practic un peisaj pe tort...un stol...ti-as sugera sa incerci pasta de zahar ca se lucreaza mai usor ...acuma cum crezi,oricum eu iti doresc succes si poate o sa-mi spui ce ai facut.
Te pup!

catalina spunea...

Absolut superbi :x:x:x !!! pupam

Anonim spunea...

te rog din suflet, nu mai pune muzicaaaaaaaaaaaaaa
De obicei lumea deja asculta ceva si se suprapune deranjant.
Pana sa vezi de unde se poate inchide, e naspa.

Lissa's Cakes spunea...

Anonim draga,imi pare rau dar nu pot sa-ti satisfac dorinta.
Daca nu am muzica pe blog mi se pare blogul prea fara viata ,nu este o muzica stridenta care sa-ti strapunga prin cap,o schimb de multe ori ca sa nu devina plictisitoare, mie imi place si o ascult de cate ori raspund mesajelor.
Se poate opri de la buton daca deranjeaza,tocmai din cauza asta mi-am pus si modelul asta ,pentru a putea fi oprit de oricine.
O zi buna!

oana mariuca spunea...

Iti multumesc draga Lissa, am facut si eu ghiocei dupa instructiunile tale si mi-au iesit minunati. Si sa stii ca datorita tie am si eu blog acum pentru ca prin tine, am descoperit aceasta minunata arta a modelarii zaharului in atat de multe si variate forme. Esti foarte talentata!

Lissa's Cakes spunea...

Oana draga,am fost in vizita si am vazut ce frumuseti ai pe-acolo .Te felicit si la cat mai multe.

Andrea's Cake spunea...

Superbi ghioceii.Am sa incerc si eu sa fac cateva martisoare pentru doamnele din familie.Iti multumesc pentru modul in care explici.Esti minunata.De cand te ocupi cu decoratiile?

Lissa's Cakes spunea...

O sa iasa frumosi Andrea si nu sunt greu de facut...de decoratii m-am apucat de vreo 3 ani,dar mai am multe de invatat.

Anonim spunea...

Buna , Lissa! Feicitari pentru tot ce faci, ma incanta site-ul tau! Intrebare: sarmulitele astea pe care montezi tu floricelele, sunt si ele comestibile sua cum?Sau in final aranjamentul nu se mananca? Mersi mult. Te pup! Rodica

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Rodica...sarmulitele sunt chiar sarmulite ,gasesti pe sit-ul lumeabasmelor.ro ...sunt anume pt montat florile ,florile sunt comestibile ,din pasta de zahar.

Anonim spunea...

Nu am cuvinte...ma inspir din blogul dvs. de fiecare data cand fac o prajitura....vamultumesc pentru ca ne faceti viata mai usoara...

Anonim spunea...

Buna seara,in primul rand va multumesc pentru tot ceea ce ati postat in tutoriale e de mare ajutor celor care sunt la inceput .As dori sa va adresez o intrebare(de incepatoare),ma tot chinuii si nu reusesc sa o obtin culoare verde de frunza cu colorantul de la wilton,culoare e departe de ceea ce e verde frunza,va rog daca doriti sa imi impartasiti secretul reusitei!Va multumesc...Carla

Lissa's Cakes spunea...

buna Carla,frunza iasa un verde nu foarte tare,dar o poti colora deasupra cu pensula dizolvand putin gel cu cateva picaturi de alcool ,ii dai nuante mai inchise sau degradeuri.....sau mai poti colora cu colorant pudra.

alina spunea...

Buna Lissa
Am si eu o nelamurire:am incercat si eu sa fac cateva floricele si sa le pun pe sarmuita, am impresia ca sarma e prea suptire si nu tine floarea.
Am cumparat de pe lumea basmelor de 22si 26 (sarma).E normal?
mersi anticipat pt raspuns
Alina

Lumi Luca spunea...

TOT, absolut tot ce am vazut pe acest blog este superb!!! Adevarate opere de arta, din care m-am inspirat si eu!! Multumesc pentru idei si pentru rabdarea de a posta fiecare pas din reteta!

Felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

multumesc mult ,Lumi.