17 februarie 2009

Cosulete de parmezan

Am vazut cosuletele astea pe blogul Laurei Adamache pe care o salut si o pup cu drag si mi-au placut la nebunie ,asa ca am zis musai sa le incerc si eu .
Reteta e asa:
-35 gr parmezan (nu se pot face din altceva ca am incercat eu cu cascaval si nu vreau sa va zic ce a iesit)
-un varf cutit pesmet
Parmezanul se da pe razatoarea mica si il amestecam cu pesmetul .
Eu am gasit parmezan ras gata in punga de 150g.
Incingem o tigaie de teflon si in momentul in care s-a incalzit bine ,punem parmezanul in tigaie si il netezim rapid de tot.
In 2 minute incep sa se rumeneasca marginile si cu ajutorul unei spatule de lemn il luam din tigaie si il rasturnam pe un pahar intors cu gura in jos.
Il modelam cu mainile cat inca este fierbinte ,il lasam cateva minute pe pahar pana se raceste dupa care il scoatem pe o farfurie.
Eu am facut doar 3 bucati ca sa vad cum iasa si ca sa nu le las asa goale ,am pus un pic de sunca taiata bucatele mici si ardei .
Se pot pune in cosulete diferite umpluturi.

4 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Vaaaaaaaaaaaaai Lissa draga mea ce frumos ti-su iesit si cat de frumos le-ai modelat. Eram absolut convinsa ca o sa-ti iasa minunat pentru ca din manutele tale nu ies decat lucruri absolut impecabile!! Te pup cu mare drag si iti multumesc ca le-ai incercat!!!

Anonim spunea...

Multumesc frumos Laura draga,le voi face mai des de-acum si le voi umple cu fel de fel de umpluturi ca tare usor se fac.
Te pup si eu ..pa..pa..

Unknown spunea...

Sunt tare frumoase cosuletele, si o idee grozava de aperitiv, dar spune-mi, te rog, se pot umple si cu lucruri calde sau numai reci? multumim de retetele minunate.

Lissa spunea...

Raluca ,nu am incercat,dar eu zic ca merge pus si cald in ele ,dar nu fierbinte ca poate se inmoaie.Laura Adamache,ca de pe blogul ei le-am facut,a pus pilaf de orez si sigur a fost cald.Sunt tare aspectoase ca aperitive.