2 aprilie 2009

Oua in aspic

Tot in coji de oua putem face si cateva ''oua in aspic'' ,sau mai bine le zic racituri ca pe la noi;daca aveti musafiri la masa de sarbatori,precis o sa fie incantati.
Nu am poze pas cu pas acuma ,ca astea sunt de anul trecut si m-am gandit totusi sa le arat,poate cineva va vrea sa incerce,dar cand o sa le fac ,am sa atasez si cateva poze.
Avem nevoie de coji de oua ,asa cum am spus la cele de ciocolata.
Am facut asa:un piept de pui (nu prea mare ,depinde de cate vreti sa faceti),
2-3 morcovi ,ceapa ,telina,patrunjel,se fierb incet in 2 l de apa .
Cand au fiert ,se strecoara ,se pune usturoi zdrobit dupa gust ,sare ,se mai da un clocot si apoi se strecoara de doua ori .Se masoara cantitatea ramasa si la 1/2 l de supa se pune o gelatina (10g)dizolvata tot in putina supa din oala,deci la 1l -2 gelatine....
Carnea si legumele se taie bucatele mici ,se introduc in ou si se pune supa peste ele ,se lasa pana se intaresc si pe urma se decojesc .

10 comentarii:

Gabriela spunea...

si eu vreau sa fiu musafirul tau de sarbatori....totul e perfect la tine........
BRAVO!

diamond spunea...

ce frumoase au iesit! frumoasa si prezentarea!

Lissa spunea...

Gabriela draga mea ,as fi foarte bucuroasa sa te am ca musafir!Multumesc si te pup!

Lissa spunea...

Multumesc Diamond!
Am sa completez cu poze dupa ce le fac de sarbatori,pupici!

fely3 spunea...

Draga mea sa sti ca faci parte din familia mea,vorbim mai tot timpul despre bunatatile pe care le faci.Pe masa noastra de sarbatori cu siguranta va fi amprenta ta.NOI CU TOTI ITI MULTUMIM.SUNT DEOSEBITE OUALE IN ASPIC.....FARA CUVINTE,ESTI O ADEVARATA GOSPODINA.TE PUPAM CU TOTII SI SA STI CA NE-AM GANDIT LA TINE CAND NE-AM PLIMBAT PE FALEZA.

Paradis spunea...

Wow ce frumoase ti-au iesit.Ti-a mai ramas?Arata SUPERBE si foarte incintatoare pentru copii.Am retinut ideea.Mersi Lissa.te pup.

Lissa spunea...

Fely draga mea,m-ai emotionat ,m-ai facut sa ma simt asa de speciala spunand ca fac parte din familia ta ,multumesc din suflet,ma bucura nespus de mult cuvintele tale!
Vai ce frumos trebuie sa fie acuma pe faleza,imi imaginez si parca si simt briza,multumesc mult.
Sa aveti un weekend placut si te pup cu drag!

Lissa spunea...

Paradis ,multumesc draga mea,o sa le repet de sarbatori,te pup!

IONELA-FLORENTINA spunea...

FELICITARI PT TOATE MINUNATIILE ...AM O NEDUMERIRE,NU AM INTELES CUM SA FIE COJILE DE OU??!!MS

Lissa's Cakes spunea...

multumesc Ionela ,
oul il spargem usor la capatul gros si facem o gaura nu prea mare ,apoi scuturam putin ca sa cada continutul.Se spala coaja in interior si exterior cu putina apa calduta si se pune cu gura in jos la uscat apoi se pot folosii.
Am pus poze cum procedez la ouale de ciocolata.