5 decembrie 2008

Pernute

Pernutele cu carne tocata sunt o bunatate .
Pentru a face aluatul avem nevoie de :400g faina,1cubulet drojdie(25g),2 galbenusuri +1 ou intreg,1lingurita sare ,80g unt sau margarina,150ml lapte caldut.

Se framanta aluatul si se lasa la dospit pana-si dubleaza volumul.

Cat sta aluatul la dospit ,preparam umplutura;400g carne tocata se caleste impreuna cu un morcov ras si o ceapa taiata marunt,se condimenteaza cu sare ,piper, vegeta.

Dupa ce aluatul a crescut ,se intinde o foaie si se decupeaza cu o forma pentru pernute.

Se pune cate un cerculet in forma si cate o lingurita plina de umplutura.

Se inchide forma si se preseaza bine marginile ca sa se lipeasca ,apoi se pun in tava unsa in care am pus hartie pentru copt.

Se ung deasupra cu galbenus de ou,se presara seminte de susan sau putin condiment pentru friptura care-i da un gust foarte bun.Se dau la cuptor si se coc in jur de 20-25min.



6 comentarii:

marinaemy spunea...

Lissa astazi fac si eu pernite,am mai facut ceva in genul asta dupa o reteta turceasca ffff bune dar nu o mai am .spune-mi te rog de unde ai forma pentu pernite ca sa vrea si eu ,o mai poti folosi si la alceva?TE PUP DULCE!

Anonim spunea...

Marinaemy ,eu am cumparat formele de cativa ani de la un magazin cu multe produse din plastic ,e un set cu 3 forme de diferite marimi le folosesc doar pt pernite ,dar fac si cu umpluturi dulci,(branza,dulceata ,prune).
Daca nu ai forma ,le poti decupa cu un pahar si apasate pe margine cu o furculita.
Un weekend placut sa ai ...te pup!

Anonim spunea...

Am facut si eu aseara placintele cu carne - am si eu forme la fel si au iesit foarte aspectuoase si delicioase..!! ma gandeam ca as putea folosi, in loc de carne alta umplutura..branza sau/si spanac, ficatei de pui..ce spui, ar merge!? Daniela

Lissa's Cakes spunea...

Buna Daniela!Sigur ca poti face si cu alte umpluturi ,cu branza am facut si sunt foarte bune ,merge si cu spanac sau ficatei.

Anonim spunea...

lisa vreau si eu sa fac dar vreau sa te intreb daca dupa aceea poda cu un sos sau inauntrul lor te rog raspunde-mi maria

Lissa's Cakes spunea...

Maria draga ,nu am inteles ,cum sa dai cu sos inauntru?dupa ce sunt coapte? nu ai cum decat daca pui deasupra ceva sos.
Eu doar asa le-am facut.