13 decembrie 2010

Biscuiti fragezi cu gust de lamaie


Sunt foarte buni si nuca ce se prajeste odata cu biscuitii le da un gust delicios.
Reteta face parte din Top10 Cele mai bune retete de prajituri preparate cu margarina Rama.
Reteta o gasiti si in lumea magica de pe Prajituria.ro

Ingrediente
500g faina,
250 g margarina Rama ,
250 g zahar,
2 galbenusuri,
sucul si coaja de la o lamaie,
1 praf de copt.(10g)
Din toate ingredientele se framanta un aluat care se inveleste in folie si se lasa la rece 30 minute.
Aluatul l-am impartit in doua si am intins cate o foaie cam de aproape 1/2 cm grosime din care am decupat cu o forma de floare ..se pot face stelute sau se poate decupa si cu gura unui pahar... jumatate din biscuiti i-am uns la mijloc cu albus de ou si am pus cate o jumatate de miez de nuca .
Daca aluatul e prea fraged si se intinde mai greu ,se mai poate adauga putina faina.
Se dau la cuptor 10-15 minute pana incepe partea de jos sa se faca maronie.
Se lipesc cu dulceata cate doi si se pudreaza cu zahar pudra.
A doua zi sunt si mai fragezi.

18 comentarii:

KaBea spunea...

Arata foarte bine floricelele.Ca de obicei.

Lia spunea...

Simt deja miros de Craciun la tine
in bucatarie. :)

pansy spunea...

daca zici ca-s fragezi,am sa-ti fur reteta !

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Beatrice!

Lissa's Cakes spunea...

Lia draga,ma pregatesc deja...mai ales ca vad si zapada afara si mai ascult si cate o colinda.
Te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Pansy draga,chiar te rog sa o furi..as veni la tine la un biscuit,pupici.

Doinitza`s cakes spunea...

Lissa ,am sa-i fac si eu dar pt.ca nu am forma de floricele,am sa-i tai cu paharul si pe cel de deasupra am sa decupez mijlocul si dupa ce i coc si lipesc,pun gelatine toate culorile,or sa iasa super faini,mersi pt.aprecieri ,pt.reteta asta si pt.tot,te pup dulce

Lissa's Cakes spunea...

Doinitza ce idee buna ,o sa iasa foarte frumosi,abia astept sa-i vad.

Unknown spunea...

Vai dar ce bine arata! Am facut ochii mari ca un copil cand i-am vazut si am zis "uuuuu, vreau si eu, buuuuun" :-)) Multa bafta pe Prajituria, ai niste retete grozave!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos,Maria!

Claudia Zeta spunea...

multumesc,Lissa ca ti-ai facut timp sa mi treci prin blogul meu!cred ca esti o persoana deosebita si buna la suflet,asta imi inspira blogul tau,fotografia si toate comentariile tale.cat de ARTISTA esti,nici nu mai are rost sa amintesc aici!te pup si sa ai SARBATORI FERICITE!!!

pansy spunea...

stafeta prieteniei te asteapta la mine pe blog s-o preiei !

Anonim spunea...

E a doua oara cand fac acesti biscuiti,i-am decupat cu mai multe forme diferite si i-am lipit cu gem de visine....si cu nuca aia deasupra.....nu te mai saturi mancand!!!! sunt superi buni!Multumim ptr aceste retete minunate! Un an nou fericit si la cat mai multe bunatati!!

Feli spunea...

sunt deliciosi acesti biscuiti,i-am facut la Craciun si am sa-i refac acum de Pasti...nuca aceea parajita le da un gust extraordinar!
te pup si spor la treaba

Anonim spunea...

Foarte gustosi, insa s-au dezlipit foarte greu de tava, jumatate s-au rupt chiar. Tava a fost unsa cu margarina si tapetata cu faina. Nu stiu care sa fi fost problema...

Anonim spunea...

am descoperit problema biscuitilor lipiti la a doua tura: nu i-am luat imediat din tava, ci i-am lasat cam 15 min. Multumesc pentru reteta! Sotul meu i-a inlocuit cu masa de pranz:)

Anonim spunea...

Spune mi te rog, din cantitatile precizate de tine, cam cati biscuiti ies? Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

sincer,nu i-am numarat niciodata,cateodata fac portie dubla sau decupez cu alta forma si nu stau sa-i numar.