5 august 2009

Clatite umplute cu carne

O sa pun un aperitiv care se face repede si se poate servi atat cald cat si rece ,simplu sau langa un piure de cartofi sau cartofi natur..sau langa orice.
Clatite umplute cu carne ,se pot face cu orice fel de carne ...tocata si calita cu ceapa si condimente sau cum am facut eu aici cu sunca presata.
Se face un aluat de clatite ,fiecare stie sa faca clatite asa ca nu mai pun si cantitati,oua ,lapte (apa),faina ,un varf cutit sare.
Se prajesc clatitele.
Sunca(500g) am dat-o pe razatoarea mare ,se poate da prin robot sau macina la masina de tocat ,dar iasa prea pasta si mie nu-mi place chiar asa .Se amesteca cu condimente dupa gust ,de ou nu mai este nevoie doar daca se fac cu carne tocata si calita .
Clatitele se taie in doua parti.
Pe fiecare bucata se pune cate o lingura de umplutura,la mijloc...
....si se impatureste;se trage un colt peste umplutura ,apoi celalat.
Se aseaza una langa alta pe o farfurie.
Se dau prin faina si ou si se prajesc in ulei pe o parte si pe alta.

Sunt foarte bune si date prin pesmet.

7 comentarii:

MONONOKE KITCHEN spunea...

Delicios!

abc-ul culinar spunea...

iti propun un schimb de linkuri sau banner daca doresti :

link : http://reteta-culinara.blogspot.com/

daca esti de acord adauga-ma si da-mi un mesaj cu linkul tau

Cu stima,
Stefan

Lissa spunea...

Bine-ai venit pe la mine ,Stefan!Sigur ca sunt deacord ,am sa trec pe la tine si te adaug cu placere la mine in lista!

Florena spunea...

Arata delicios de bine!
Cu drag un premiu te asteapta pe al meu blog!
Numai bine!

Lissa spunea...

Multumesc Florena!

Musli spunea...

Arata chiar foarte bine. reteta de clatite stiu sa o fac dar nu am mai incercat ceva deosebit din ele. O sa incerc sa faca ca arata delicios :P

Lissa spunea...

Musli ,poti incerca si cu siguranta o sa-ti placa ;se pot face asa si cu branza sau cascaval.