17 martie 2010

Coupelle cu crema de portocala

Asteptam ocazia sa fac aceste cosulete,le-am vazut la Laura Adamache ,doar ca eu am facut alta crema .
Si sa va spun si pentru ce ocazie le-am facut ,pentru ca de azi Karina e soferita cu acte in regula,are carnet de conducere si e foarte bucuroasa dar emotiile mele sunt foarte mari cand ma gandesc la sosele.
...deci i-am facut o surpriza dulce pe cand a venit,se fac rapid ....o ora maxim cu crema cu tot.
Pentru 6 coupelle :
50 g unt moale (eu am folosit margarina rama la cub )
50 g zahar pudra,
40 g faina,
1lg cacao,
1 albus si jumatate,
un varf cutit sare.
Am mixat bine untul si zaharul ,am pus faina ,cacao ,sare si albusul asa nebatut ,am amestecat pana a devenit o compozitie cremoasa.
Pe hartia de copt se traseaza doua cercuri de 12 cm diam si se pune din compozitie cate o lg care se intinde cat cercul facut ,se dau la cuptor 5 minute ,se cunosc cand sunt gata ca nu mai sunt umede deasupra,am copt cate doua deoarece trebuie luate repede din tava ca sa nu se intareasca.

Le luam cu paleta din tava si se pun pe dosul unui pahar ,se mai strang putin cu mana pentru forma ,apoi se lasa pana se racesc si cu grija se desprind de pahar .

Pentru umplutura am facut ceva rapid ,am curatat o portocala si am dat-o prin blender,
Am mixat 150 ml frisca dulce cu 2 pliculete de vanilie ,apoi am amestecat cu portocala,daca portocala e putin acrisoara se mai poate adauga o lg de zahar pudra.
Am umplut cosuletele si le-am ornat .

35 de comentarii:

MihaeRa spunea...

Superbe si nici nu par asa de greu de facut;;)..

MIMI spunea...

ooooooo,sa-ti traiasca soferita!felicitari!cosuletele exemplare,si mie mi-au facut cu ochiul,dar astept ocazia!te pup!

clipsy spunea...

Superb! SUPERB! Pare o reteta usurica chiar si pt mine o incepatoare! Felicitari pt minunatiile pe care le realizezi cu atat de multa pasiune!

Elena Liliana Safta spunea...

Doamne ce minunatii ...uf ...ce mai salivez aici...sa mai spuna cineva ca raiul nu e aici ... Multumim petru toate retele minunate Lissa esti un inger...pentru tot ceea ce exista pe acest minunat blog al armoniei si frumusetii si felicitari frumoasei Karina, e tare de tot , are mii de pupici de la Lara si Gabriela la fel si mamica pe care noi o iubim mult de cand am descoprit acest minunat blog si pe care o numim ingerul prajiturilor.
Cu drag Lili

Craita spunea...

Cred ca sunt perfecte pe post de desert romantic,ca bine arata.

Andreea Dianu spunea...

felicitari pentru Karina!frumos cadou ai facut.O sa le incerc si eu;le-am vazut si la Laura,dar pt ca nu aveau poze cu etapele intermediare nu am prea inteles modul de preparare!FOARTE FRUMOASE TI-AU IESIT!pwpici

Daniela Addario spunea...

Felicitari Karinei !
Cit despre prezentare si reteta, mii de felicitari. O salvez si-o pun la pastrare...
Pupici !

Lissa's Cakes spunea...

Miha draga ,nu sunt greu de facut si merg umplute cu orice crema.

Lissa's Cakes spunea...

Mimi multumesc ,asa le ochisem si eu si tocmai ca a picat si ocazia...te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Ligia draga,chiar daca esti incepatoare nu poti da gres cu ele ,se fac tare usor si sunt bune.

Lissa's Cakes spunea...

Lili draga mea,te pup si pe tine si pe ingerasii tai frumosi.

Lissa's Cakes spunea...

Goldielocks ai dreptate ,merg perfect pentru un desert romantic.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Andreea ,pupici!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Daniela draga ,te pup!

Anonim spunea...

Lissa am o rugaminte mica la tine,as dori sa-mi spui de unde iei culorile pentru ornat pasta: negru si albastru, de exemplu?
As vrea sa-i fac sotului meu un tort cu sigla de la BMW, dar numai nu gasesc colorant cu culorile dorite..:((, sau unde sa caut?
Ti-as fi profunde de recunoscatoare!

PS:ma inspir zi de zi din inventiile tale bune!
PPS:Te pup si astept raspunsul tau cu multumirilie anticipate!

Anonim spunea...

Le-am vazut si eu pe acelasi blog, si la fel ca si tine mi-am propus sa le fac...Am o mica observatie doar, sper sa nu te superi, cred ca ai uitat sa scrii la ingrediente de 1 lingura de cacao. Te pup si astept(am) noile retete, mai ales cele pt. sarbatorile Pascale.
Lilly

Lissa's Cakes spunea...

Pentru culori imi comand geluri de pe sit-ul ''lumeabasmelor .ro'' sut toate culorile si au si preturi afisate.Sigla o poti colora cu pensula si iasa culorile intense ,diluezi putin gel in cateva picaturi de apa sau alcool .

Lissa's Cakes spunea...

Lilly draga ,ce bine ca mi-ai atras atentia ,vaaai de mine cum sa ma supar,chiar iti multumesc ...se pare ca am uitat de ccao,am sa scriu in reteta chiar acum.Te pup si ms .

Anonim spunea...

Sarutmana, exact ce avean nevoie!
Iti multumesc, thank you, danke schon!!!:*:*:*:

Miodrag Surac spunea...

Bravo, arata super felicitari....

Momo spunea...

foarte dragute,ai modelat nu gluma!felicitari karinei,urarea mea este sa conduca si sa nu aiba evenimente neplacute niciodata!

Anca spunea...

Lisaa ce bineee arata !!!

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Lissa! Merci mult de vizita si pentru comentarii. Mai nou, recurg la deserturi rapide din lipsa de timp: scoala (patiserie profesionala) si serviciul imi iau tot timpul. Felicitari si tie pentru tot ceea ce realizezi cu atata maiestrie. Torturile tale nu au egal. Te admir mult. Pupici si un week-end superb!

Casian Eduard spunea...

In primul rand, multe felicitari pentru soferita! Sa stapaneasca cu multa grija carnetul. Coupellele m-au lasat cu gura cascata! Arata super bine! Le voi face si eu.

Sandy spunea...

Felicitari soferitei si mamei ei ca a crescut-o :) pupici

Liana10 spunea...

Felicitari proaspetei soferite, se preteaza o masina noua...sau nu?
Ii doresc drum intins, fara evenimente!
Si cu o asa mama dulce, cum sa nu fie viata frumoasa?!
Superbe cupele!
Pupici!

Lissa's Cakes spunea...

Surac ,multumesc frumos !

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Alison de urari,te pup!
Cosuletele nu trebuie modelate doar aranjate putin de tot ca ele se lasa dupa pahar si isi iau singure forma.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Anca!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos draga mea Davella,te pup si eu!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Cosmina!

Lissa's Cakes spunea...

Alexandra te pup si multumesc de felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Liana draga,deocamdata ramane tot la masina asta...mai vedem mai incolo ...te pup!

pansy spunea...

lisa,te asteapta un premiu pe blogul meu.felicitari proapetei soferite !

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos pansy!