7 aprilie 2009

Baghetute crocantzoase

Baghetutele astea le-am vazut postate de Alina -Lili pe forumul culinar ,mi-au placut tare mult ca se fac si repede si sunt chiar super bune.
E nevoie de aluat de foietaj ,cumparat la pachet,eu am folosit tot pachetul ,fiecare pune ce cantitate vrea.
Dupa ce s-a dezghetat am impartit foaia in doua ,ca era cam mare ,se mai intinde doar putin cu sucitorul ... Se pun feliute de salam pe jumatate din foaie si se rade branza sau cascaval deasupra(eu am pus branza feta)
Se pensuleaza cu putina apa partea de foaie goala( am pensulat cu ou)...
... se da peste cea umpluta ,se apasa putin ca sa se lipeasca ,apoi se taie fasii cam de 2 -3cm latime.
Le-am mai pensulat cu putin ou deasupra ,am rasucit capetele si le-am pus in tava pe hartie de copt;deasupra se presara susan sau mac(optional).
Se dau la cuptor la foc potrivit pana se fac aurii.
Sunt tare bune calde dar si reci ,se pot incalzi putin la mw daca raman pana a doua zi.
Se pot face doar cu branza sau cascaval.
Ce-mi plac retetele astea asa rapide...

16 comentarii:

fely3 spunea...

Buna .Cred ca sunt gustose mie imi place mult foitajul.Ce parere ai despre torturile cu mousse sau de cele cu crema de iaurt(cremoso).

Lissa spunea...

Da Fely ,sunt tare gustoase si se fac si repede.
Torturile cu crema de iaurt si mousse mi se par racoroase ,imi plac ca nu sunt gretoase deloc ,e o crema usoara...cele cu iaurt mi se par ca au gust de inghetata,mai ales sa fie rece tare.

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Si mie imi plac retetele rapide si chiar de mult nu am mai facut nimic din foietaj.... Multumesc pentru reteta! Arata delicios.

marcela spunea...

Ce usor si ce bun!!! Minunate.

Lissa spunea...

Irina draga si mie imi plac sa fie rapide si gustoase!Te pup!

Lissa spunea...

Marcela ,eu zic sa le faci ca n-o sa-ti para rau ,se fac foarte usor!

Enza spunea...

che idea carina....te la copio...
brava!!Buona Pasqua!!!

Lissa spunea...

Emamama..ma bucur ca-ti plac!
Multumesc de urare!
Grazie!

Talita spunea...

These breads look so tasteful! I love crunch baguette!

Lissa spunea...

Welcome ,Talita!

Mirela spunea...

Lisa,draga mea,iarasi am venit la tine "acasa",:),sa mai fur o idee,:)...ador blogul tau..si bunatatile tale,:)...deci saptamana viitoare mi-am propus sa fac aceste baghete,care cred ca sunt gustoase rau,:)
Te pup si iti doresc Sarbatori Pascale minunate!
Te astept pe blog la mine sa-ti ridici o leapsa draguta!

Lissa spunea...

Mirela draga ,ce ma bucur de vizita,multumesc!
Baghetutele sunt foarte bune si eu le fac iar'.Te pup si eu si multumesc pt urari .Sarbatori minunate iti doresc si eu.
Am sa trec pe la tine.

Angela spunea...

Baghetele sunt foarte bune, am primit multe complimente pt. ele, dar si pentru alte retete pe care le-am incercat si le-am combinat dar toate au fost delicioase.
Toate retetele ies la fix.

Anonim spunea...

ce aluat de foietaj ai folosit?

Anonim spunea...

nu am folosit niciodata aluat de foietaj.ce aluat de foietaj sa cumpar? te-am intrebat si mai sus.de ce nu-mi raspunzi la intrebare?

Lissa's Cakes spunea...

poti folosii orice aluat de foietaj care se gaseste in market.
..raspund intrebarilor cand imi permite timpul si intrebarilor care chiar au o logica ...si te rog altadata sa te semnezi macar sa stiu cui sa ma adresez,anonimilor nu am de ce sa le raspund ,eu macar am un nume pe blog si sti cui sa te adresezi.