6 octombrie 2010

Cornuri moi cu ciocolata


Reteta de forumul culinar.ro ,pusa de catre Luciana.

Ingrediente:
500-550g faina,250 ml lapte cald,2 lg pline cu miere,25 g unt topit,1 lingurita rasa de sare ,1 plic drojdie uscata (eu am inlocuit drojdia uscata cu 1 cubulet de 25 g drojdie )
ca si aroma am mai adaugat coaja de portocala .

Drojdia se dizolva in lapte cald,nu puneti tot laptele de la inceput ,mai bine se mai adauga pe parcurs in timp ce framantati , poate nu trebuie chiar tot ,depinde de faina .
Intr-un bol se pune faina ,apoi restul ingredientelor si drojdia cu laptele caldut ,se framanta aluatul bine de tot,daca e lipicios se mai adauga putina faina ,apoi se lasa la crescut pana-si dubleaza volumul.
Dupa ce s-a dospit l-am impartit in doua si am intins cu sucitorul pe masa ,apoi se taie in raze cat vreti cornurile de mari.Ca umplutura am pus nutella,dar se poate pune ,dulceata , rahat,mac, nuca ,ce doreste fiecare.
Dupa ce am pus ciocolata si am inceput sa rulez ,am tras putin capetele si le-am indoit ,ca sa nu iasa ciocolata ,apoi am rulat pana in capat.

Se pun in tava pe hartie de copt ,se pensuleaza cu putin ou deasupra si se dau la cuptor cam 30 minute.


Sunt intradevar foarte bune.

22 de comentarii:

Ana spunea...

vai ce bine atata, mi s-a facut apa in gura!

maria mihalache spunea...

Frumoase mai sunt.
O dupa-amiaza placuta!

felis spunea...

Vai cat de bine pot sa arate... cat de apetisant... mmmm...

Miha spunea...

Eeee....astea sunt minunate. Cred ca tare le-ar placea alor mei. O voi face negresit aceasta reteta.
Pupici.

dana spunea...

arata minunat cornurile astea, atat de pufoase!

Bianca spunea...

Ce aspectuoase sunt!!!
Trimite si la mine vreo 3:)

Elena Liliana Safta spunea...

Lily ce de bunatati ai mai facut ...inger drag ...abia astept sa le fac la fete bunatati. Sambata o sa fiu tare ocupata ...ca deh acum am timp ... si am si retete noi.Te pupam cu totii cu mult mult drag.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

wooow Lissa scumpa ce bunatati ai facut tu aici!!!!Arata asa de frumos ca par desenate!!!Felicitari!!!Te pup draguta mea!!!

Lissa's Cakes spunea...

Ana,cu toata placerea te servesc.. pupici.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Maria.

Lissa's Cakes spunea...

Te pup Felis draga ,sunt tare bune.

Lissa's Cakes spunea...

Miha draga,cu siguranta o sa le placa.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Dana ,sunt pufoase si tare bune.

Lissa's Cakes spunea...

Bianca,trimit cu placere ..dar cand fac a doua tura ca astea sunt deja gata,te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Lili draga mea ,ce bine ca dai un semn ,sa faci cornurile ca o sa le placa la fete cu siguranta.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Judy draga ,te pup.

Mariana spunea...

Astia draguti sunt pe gustul meu!
Revin sa-ti iau reteta da mai incolo!
Te imbratisez!

Anca spunea...

ce buantate faci tu aicea owoow ce-mi place mie cornuri cu ciocolata :))

pansy spunea...

premii si un buchet de flori te asteapta la mine pe blog

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Giorgia spunea...

urmeaza sa bag cornuletele la cuptor..yamy-yamy abia astept sa le pap....va fi o surptiza foarte placuta pt sotul meu...

Pesticide Insecticide spunea...

Arata minunat! Prietenul meu iubeste cornurile cu ciocolata, cred ca-l voi astepta cu o surpriza.