14 februarie 2009

Tarte cu visine

Tarte cu visine am facut azi de Valentine's Day si as vrea sa daruiesc cate una tuturor vizitatorilor acestui blog.
Pentru aluat:300g faina,
200g margarina sau unt,
100g zahar pudra,
1 ou,
1lg smantana,
un praf sare.
Se face aluatul si se pune la rece o ora.
Se imbraca formele de tarte,stratul de aluat sa nu fie prea gros, se inteapa putin cu o furculita si se dau la cuptor 30-35 min .
Crema e deosebit de buna,e foarte usor de facut si se poate face cu orice lichior ,eu am preferat sa le fac cu visinata..
E nevoie de 100 ml visinata,
200gciocolata alba ( se poate si amaruie sau cu lapte)
200 ml frisca.
Ciocolata cu visinata se topeste pe baie de abur si se lasa la racit.
Se bate frisca bine cu mixerul si se amesteca cu crema de ciocolata rece.
Se umplu formele pe jumatate cu crema ,se pun 1-2 visine,iarasi crema si se orneaza dupa imaginatie.


14 comentarii:

Georgiana spunea...

Foarte frumoase si tartutele, cred ca daca aveam forme, "prestam" si eu o portie rapid :))

Anonim spunea...

Multumesc Georgiana ,poate iei forme cand gasesti si le faci, imi place sa le fac cu diferite umpluturi.
O duminica placuta sa ai!

Homemade by Laly spunea...

Lissa, asa si eu, nu am forme dar mor de pofta uitandu-ma la pozele tale. Am avut un set de tarte mici, dar l-am facut pierdut in mutare, nu am spatiu destul:((
O saptamana superba!

Anonim spunea...

Multumesc Laly!

Daniela Addario spunea...

Ce frumoase sint tartele si par usor de facut. Cred ca ar merge sa le fac la o petrecere cu copilasi.
Felicitari !

Anonim spunea...

Daneluza cred ca o sa aiba succes tartele la copilasi, pe ei ii incanta mai mult decat o simpla prajitura,mai ales daca pui in varf un fluturas din pasta,fructe mai multe sau bombonele colorate.

Ioana spunea...

Draga Lissasunt noua aici,si sunt uimita de cate pot invata de la tine.Retetele tale sunt minunate.
As avea si eu o intrebare,oare nu pot sa fac fotmele(pt.ca nu am )din staniol?

Anonim spunea...

Ioana ,bine-ai venit pe la mine .
...eu zic ca nu poti din staniol ca e prea moale si trebuie sa imbraci in aluat si se rupe staniolul...poate daca ai face niste cerculete dintr-o tabla care se indoaie usor...nu stiu ce sa zic.

FLIK-FLAK spunea...

Draga Lissa, spune-mi te rog cum faci (si din ce ...) inimioarele de ciocolata. Ciocolata topita pur si simplu? In ce pui compozitia sa curga asa fin?
Numai bine!
P.S. In timp ce citeam reteta imi vine un miros de ...lichior, fructe, jeleu, nici eu nu stiam cu ce sa-l asociez. Mi-am zis: nu poate fi o reteta parfumata-visez? ce naiba?Am luat-o razna de la atatea vizualizari ; mi-a scazut glicemia.... Ies din camera, copilul nu sparsese nici un parfum, fac investigatii strig la sotz, intreb a ce miroase...cand colo, desfacuse o portocala. Banal as zice insa eram atat de transpusa de reteta ta incat am avut senzatia ca o adulmec...
Tr sa o fac, sa nu raman cu gandul la ea!
Felicitari!
Lavinia

Lissa spunea...

Lavinia ,inimioarele rosii ce le-am pus pe tarte le-am decupat din pasta de lapte praf.Daca fac din ciocolata ,topesc doar ciocolata la mw ,nu pun nimic in ea ,dar depinde acuma si de ciocolata,ca nu toata e buna ,eu folosesc ciocolata de la mag plus ,ii zice ''sonata'' si e f buna.Calda o intind pe hartie de copt si cand nu e inca tare ,decupez din ea cu forma,sau pusa in cornet tot din hartie de copt si facute diferite forme .
Ha..ha ,ce m-a amuzat intamplarea cu portocala...
Te pup!

Unknown spunea...

superba reteta, si cum nu aveam nici o sansa sa gasesc pe meleagurile astea forme de tarte, am pus aluatul in forma de briose, de teflon; nu aveau cum sa iasa asa dragute ca ale tale, dar ma bucur ca nu s-au lipit. si cum nici visinata nu aveam cum sa obtin, nici daca ma dadeam peste cap, desi sunt mare amatoare de visine in general, am folosit rom de portocale si bucati de ananas in frisca. recunosc ca aproape nu mai e aceeasi reteta, dar trebuia sa fac ceva sa nu ma mai gandesc la ea. multumim mult, si o floare cadou de la noi, la alegere: http://picasaweb.google.com/viorel.dumitru/AprilieMai2009Richmond#

Lissa spunea...

Raluca draga ,da' ce bune trebuie sa fie cu rom de portocale si bucati de ananas...mmm..reteta se poate face cu orice aroma si ma bucur ca au iesit in formele de briose,uite la mine e alta problema , nu gasesc forme de briose si de tarte e plin.
Te pup multumesc tare mult pentru floare.

catalina spunea...

vreau sa te felicit pentru retele minunate pe care le impartasesti cu noi.am incercat reteta aceasta dar cred ca nu mi-au iesit bine formele(marginile s-au retras si mijlocul s-a umflat putin).e normal?

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Catalina?le-ai intepat bine cu furculita?ca doar atunci se umfla cand e aluatul mai gros si neintepat,pe margini se trag putin dar nu mult;nu stiu ce sa zic ,care-i cauza.