29 ianuarie 2010

Crochete de cartof si cascaval

Usor de facut si tare bune atat calde cat si reci.
Avem nevoie doar de :
200g cartofi
200g cascaval ,
2 oua,
condimente dupa gust .
Mai trebuie
100 g pesmet si 2 lingurite de mac.

Se fierb cartofii in coaja (am cantarit 2 cartofi mai mari care au depasit cu cateva grame ,dar decojindu-i a fost numai bine), dupa ce se racesc se curata si se dau pe razatoarea mica ,cascavalul il dam tot pe razatoarea mica si -l punem peste cartofi ,apoi adaugam ouale si amestecam totul ,se condimenteaza dupa gust cu sare ,piper ,cine vrea poate pune cimbru ,busuioc....orice .
Din aceasta compozitie se ia cu lingurita si se formeaza in palma bilute sau li se da forma alungita ,din cand in cand am mai umezit plama ca se mai lipeste compozitia .
Dupa ce am format toate bilutele ,se ia cate una si se da prin pesmetul amestecat cu mac.
Se prajesc in ulei intorcandu-le pe-o parte si pe alta pana devin aurii,apoi se scot pe servetele absorbante.

6 comentarii:

Carmen Tobias spunea...

Mmmmm,Lissa...ce bine arata!Mi-ai facut pofta,ca nu le-am facut de mult(eu nu pun mac ci susan)...Super!:)))

Lissa's Cakes spunea...

Da Carmen,sunt tare bune si cu susan!
pupici!

Unknown spunea...

Le-am facut in dupa-amiaza asta, au fost foarte bune. si sunt chiar dragute si pt musafiri. multumim.

Jack T spunea...

Hallo Lissa,

foarte armonioasä Combinatie. Compliment

Salutäri Jacob

Anonim spunea...

Draga Lisa, le-am incercat si eu astazi dar nu mi-au iesit. Cand le-am pus la prajit s-a topit cascavalul. Am facut asa cum ai scris tu numai ca nu am pus si mac. Unde am gresit?

Lissa's Cakes spunea...

Anonim ,pentru prima data aud ca nu au iesit ,dar tot ce e posibil ...si nu-mi dau seama de ce ,cartoful si ouale tin cascavalul sa nu se topeasca,uleiul sa fie incins si ele se rumenesc repede....poate ai gresit ceva sau poate a fost ceva cu cascavalul.