8 decembrie 2009

Biscuiti simpli

O reteta foarte usoara de biscuiti pe care-i fac ,sunt si de post , se pot foarte bine lasa asa simpli ,doar pudrati si savurati dimineata la o cana de ceai ,sau se pot imbraca in straie de sarbatoare si imediat se transforma in niste fursecuri aratoase.

Ingrediente:350g faina ,250g margarina,100g zahar pudra si coaja de la o lamaie.
Se framanta aluatul si se lasa la rece 1/2 de ora.
Se pudreaza foarte putin masa de lucru ,se intinde aluatul si se decupeaza cu diferite forme,se da la cuptor 30-35 minute .
Ornati dupa preferinta.

19 comentarii:

Liana Morar spunea...

Foarte draguti biscuitii!
V-am urmarit de ceva vreme si sunteti printre blogurile mele culinare preferate. Sa fiti sanatoasa si sa faceti in continuare aceste bunatati.

LF spunea...

mmm,ce frumosi sunt! as vrea din fiecare cate 1(2,3,4..)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Lissa draga ce frumosi sunt biscuitii tai!!! Decorati cu gust,si cu siguranta foarte buni!Cred ca o sa incerc si eu sa-i fac!Te pup!

Carmen Tobias spunea...

Lissa draga,minunati biscuitii,asa bine arata...
Draga mea,la mine pe blog te asteapta un premiu,cand poti sa 'treci'pe la mine sa il iei...:)

Lissa's Cakes spunea...

Liana ,multumesc frumos si tare ma bucur ca sunt printre preferatii tai !

Lissa's Cakes spunea...

Flori draga ,cu placere te-as servi,te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Judy ,sunt simpli si foarte usor de facut si sunt chiar buni,daca-i si aranjezi putin cu glazura pot fi cu siguranta pusi pe masa de Craciun.
Te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Carmen ,multumesc draga mea ,am sa trec pe la tine dupa premiu!

Anamika:The Sugarcrafter spunea...

Hi Lissa
Your creations have unique visual appeal..i love them...missed a few of the your posts but went through them, and loved to read them.

Sarea in bucate spunea...

DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Lissa's Cakes spunea...

Anamika,welcome!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Just me!O sa trec pe la tine!

Enza spunea...

Auguri di Buon Natale!!!

Carmen Tobias spunea...

Sarbatori fericite,draga mea!

Anonim spunea...

Buna ,
Sunteti foarte talentata,
prajiturile si torturile pe care le faceti sunt asa frumoase si arata delicios !Ornamentele sunt asa originale si inedite !
O sa incerc reteta de la biscuiti pentru ca i-am gustat la Karina si erau deliciosi am crezut ca erau cumparati.:))
Deci va admir munca si continuati tot asa pentru ca sunteti foarte priceputa ;)...
Colega lui Karina , Myha

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Myha scumpa,esti tare draguta .
Nu e asta reteta biscuitilor ce i-ai gustat ,am sa o fac si o pun aici pt tine .
Te pup draga mea.

Lili spunea...

Draga mea Lily , de fiecare data cand am nevoie de ceva bun pt fetite ma reantorc cu drag pe blogul tau minunat,asa ca si sufletul tau. Iti multumesc din suflet pt toate retele delicioase pe care le imparti cu noi.Te imbratisam cu totii cu mult drag si va dorim Sarbatori Fericite!

Ela spunea...

Le-am facut astazi...Sunt delicioase!Le-am facut in forma de floare si am pus la unele miez de nuca in mijloc,la altele rahat.Margarina mea a fost cu unt,am pus si un ou.Sarbatori fericite!

Lissa's Cakes spunea...

Sarbatori fericite ,Ela !!