25 octombrie 2010

Floricele cu ficat si cabanos



-500 g ficat de pui ,o ceapa mare,un morcov si 1/2 ardei ,
-3 fire cabanos,
-aluat foietaj ,am folosit Linco.

Ficatul spalat si curatat se pune la fiert...in 30 minute a fost gata .
Ceapa taiata se caleste in foarte putin ulei .
Morcovul este optional ,eu am avut fiert din supa .
Se dau prin masina de tocat sau se toaca la robot ,pasta se condimenteaza dupa gust si apoi se pune si ardeiul taiat cubulete mici.
Din aluatul foietaj am decupat floricele ,cu forma de floare pentru biscuiti ... cu una mai mica mijlocul celei care va fi pusa deasupra.
In tava in care am pus hartia de copt,se pun floricelele suprapuse si unse cu ou.
In mijlocul fiecareia am pus pasta de ficat .
Din cabanos am taiat bucatele cam de 2 cm ,nu am masurat dar cam asa ....am crestat varful fiecarei bucatele ..atunci cand e la temperatura mare ,sau se prajeste ,cabanosul crestat se deschide ca o floare.
Am pus cate o bucatica de cabanos in fiecare floare si am dat la cuptor pana s-au rumenit.
Uitati ce frumos sau deschis.

30 de comentarii:

KaBea spunea...

Wow !Ce bine arata!Sa ne mai dai si noua din imaginatia ta.Cand venim la masa?O zi frumoasa.

Daniela Addario spunea...

Mi s-a facut foame... Acum ce ma fac, cumpar ficat sau te vizitez ?! Pupici si-o saptamina minunata !

geta spunea...

CAT SUNT DE FRUMOASE!EU AM SA LE FAC LA O ZI FESTIVA CA AR DA TARE BINE PE UN PLATOU...

MIMI spunea...

Un aperitiv pe cat de simplu de facut,pe atat de aspectuos!Saru mana de idee!

sara & Miki spunea...

Ador genul acesta de aperitive. Minunat ti-au iesit. Pup!

AYNA spunea...

Imi place acest aperitiv, un mod foarte original de prezentându-l, cu permisiunea dumneavoastră, eu sunt pe aici pentru a vedea toate retetele, vom trimite un sarut.

BB la Bord - Blog pentru parinti spunea...

Cred ca voi incerca si eu aceasta reteta in week-end pe niste musafiri :). Pare usor de facut si este aspectuoasa.

Ionela spunea...

Cu adevarat, un aperitiv minunat! Nu ai cumva si o reteta pt foiletaj?

Postolache Violeta spunea...

Wow, ce idee geniala!Daca nu te superi o sa o imprumut si eu cu prima ocazie.Mersi mult de idee

Lissa's Cakes spunea...

Beatrice cu multa placere te astept la masa mea,te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Daniela eu as fi bucuroasa de vizita,ai vazut ca se fac urgent,pana bem o cafea ,floricele sunt gata...te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Arata tare bine pe platou printre gustari,Geta,le poti incerca ,o sa-ti placa.

Lissa's Cakes spunea...

Cu placere Mimi,sunt tare simplu de facut.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Sara,pupici.

Lissa's Cakes spunea...

Ayna bine-ai venit pe la mine, multumesc .

Lissa's Cakes spunea...

Cu incredere o poti incerca BB..

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Ionela,am reteta dar..sti cum e,din comoditate mai folosesc si gata cumparat ..uite reteta mea:
-150 g faina se amesteca cu 200g untura sau unt gras si se lasa deoparte.
-150 g faina se amesteca cu un ou intreg,un varf cutit sare si vin cat cuprinde ca sa iasa un aluat elastic.
Se intinde o foaie.
Faina amestecata cu untura se imparte in 3 si o parte se intinde peste foaia de aluat.Se impatureste aducand marginile spre mijloc si apoi se indoaie in doua si se lasa la rece 30 minute...se face operatia inca de doua ori apoi se poate folosi pt copt.

Lissa's Cakes spunea...

Vio cum sa ma supar ,chiar mi-ar place sa incerci floricelele.

Miodrag Surac spunea...

Super arata, vad ca nu numai torturi sunt faine ci si restul, foarte fain...

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Surac ,ma bucur de vizita.

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Lissa si merci de vizita! Superbe aperitivele tale; o idee geniala pentru platourile de sarbatori. Pupici si o saptamana minunata!

pansy spunea...

arata grozav.am facut si eu niste aperitive cu afumatura si foietaj,dar am sa folosesc si ideea ta cu ficateii.pupu-te

Anonim spunea...

Votat la Culinar,bafta multa

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc.

Adriana spunea...

Draga Lissa,as vrea si eu sa incerc floricelele si am 2 intrebari:ce alta umplutura se poate pune in loc de ficat(cu telemea si marar,etc)si ce faci cu mijlocul de foietaj ramas,se poate umple cu ceva sa nu il arunc?Multumesc si te felicit ca de fiecare data cind citesc o reteta de la tine.

Lissa's Cakes spunea...

Adriana ,floricelele se pot umple cu ce compozitie vrei..mijlocul ramas il aduni si intinzi iarasi foaie si decupezi .

Anonim spunea...

buna

Anonim spunea...

arata bine

mihaela spunea...

aproximativ cate floricele se pot umple din 500 g de ficat.

Lissa's Cakes spunea...

mihaela ,eu nu am numarat floricelele.