5 februarie 2009

Tarte picante

Cu mare succes se pot folosi tarte sarate ca si aperitive ,in forme mari sau mici ele vor fi apreciate cu siguranta.Umplutura poate fi variata, dupa preferinte.
Eu am facut aici tarte picante ,in forme mici .
Aluatul:200g faina,
100g margarina,
1 ou,
putina sare si piper,
apa cat cuprinde(cam 50ml).
Se framanta aluatul ,se acopera si se lasa la rece 1/2 ore.
Pentru umplutura (reteta imi apartine ca asa-mi place mie sa mai inventez).
200g salam uscat picant,
1 ardei capia rosu,
80g cascaval,
2 oua,
1lg smantana,
patrunjel frunze.
Se taie cubulete mici salamul si ardeiul.
Cascavalul se da pe razatoarea mica.
Se bat ouale ,se pune smantana si se amesteca cu ardeiul salamul si patrunjelul.
Se imbraca forme mici de tarte,se pune umplutura si se dau la cuptor la foc potrivit 40 min.
Peste ele calde se rade putin cascaval ;din aceasta compozitie au iesit 18 bucati.

12 comentarii:

Ioana spunea...

Acum ca am vazut la tine, rau imi pare ca nu am luat forme de tarte mici...
Am zis eu ca nu o sa le folosesc la nimic...dar uite ca tartele tale picante arata foarte apetisant!
Flicitari!

Anonim spunea...

Ioana draga,eu zic sa-ti iei forme cand mai gasesti ,am forme si rotunde si ovale si -mi place sa le fac cu fel de fel de umpluturi,arata bine si cateodata ..de sarbatori mai mult ,imi place sa le umplu cu icre ,salata de vinete..diverse.
Multumesc si te pup!

Sorin spunea...

Buna Lissa,
Am trecut pe la tine sa iti spun ca la mine pe blog te asteapta un set de premii pe care trebuie sa le ridici.
Te pup, Lissa!!! :)

Ioana.Nagy spunea...

Am facut si eu tartele si le-am umplut cu ciuperci si cu cascaval ras deasupra. Au fost delicioase.
Multumesc pentru reteta.

Lissa spunea...

Sa va fie de bine Ioana!Ma bucur ca ti-au placut!

Sandy spunea...

Chiar zilele astea am facut si eu ceva asemanator , un pic diferite dar ma rog aspectul tau e muuuult mai frumos decat al meu. De data asta nu te-am copiat dar o sa o fac ca imi place cum arata si ale tale sa compar :) pupic

Anonim spunea...

As dori sa fac si eu aceste tarte, numai ca vreau sa fac jumatate din cantitate. In cazul acesta pun un ou intreg sau jumatate?

Lissa's Cakes spunea...

Anonim draga,eu portia o fac tot intreaga ,nu stiu ce sa zic ,daca crezi ca poti impartii oul...dar cred ca nu ar avea nimic daca-l pui intreg.

felicia (mangalia) spunea...

Acum trec la treaba... oare pot inlocui untul cu osanza?

Lissa's Cakes spunea...

..sigur ca da Felicia,o sa iasa mai fragede.

mihaela spunea...

se poate pune unt in locul margarinei

Lissa's Cakes spunea...

da,se poate pune unt.