8 ianuarie 2009

Bile din nuca de cocos

Pentru iubitorii de cocos aceasta reteta e perfecta si foarte usor de facut.
Reteta o am de la Sandi de pe forumul culinar .ro.
Avem nevoie de 200g nuca de cocos ,2 oua si 200g zahar.Eu am facut jumate cu nuca alba si jumate cu nuca galbena.
Am pus un ou in plus pentru ca mi s-a parut cam sfaramicioasa compozitia,trebuie doar sa fie framantata bine ca nuca sa lase putin ulei si sa se tina cand se modeleaza.
Se formeaza bile si se dau la cuptor la foc incet pana se rumenesc,la mine au stat 25 min.
Se pot imbraca in ciocolata sau doar se trag cateva dungulite.

2 comentarii:

monica spunea...

lissa, le-am facut si sunt foarte bune. eu nu ma omor dupa nuca de cocos, dar astea mi-au placut.iubitorii de nuca de cocos categoric mananca cu placere. ai idee daca se pot congela? am sa incerc si o sa vad cum se comporta si ce gust au dupa ce le dezghet dupa cateva zile. merci de reteta!

Lissa's Cakes spunea...

Monica,nu stiu cum se comporta ca nu am inghetat ,de fapt le-am facut doar o data ,ai mei nu se dau in vant dupa cocos.