28 ianuarie 2010

Chec aperitiv

Dupa atata dulce am sa pun si ceva aperitive ,incep cu checul meu aperitiv pe care-l fac des si e foarte bun ,poate reteta va e cunoscuta sau aveti ceva asemanator,dar va spun sincer ca odata incercat ...sigur o sa-l mai repetati .
E nevoie de :
4 oua ,
4 lg faina,
150 g salam (poate fi si sunca sau parizer)
100 g cascaval,
1/2 plic praf de copt.
jumatate ardei rosu sau verde taiat bucatele,
cateva masline ,
condimente dupa gust.
Cascavalul se da pe razatoarea mica, salamul se taie cubulete ...eu am pus jumatate salam ,jumatate sunca..

....ardeiul se taie si el bucatele si la masline se scot samburii...cam un pumn de masline am pus.
Albusele se bat spuma cu putina sare ,se aduga galbenusele ,apoi treptat faina si praful de copt amestecand de jos in sus.Se pun mezelurile si celelalte ingrediente ,se amesteca usor si se mai adauga dupa gust condimente.

In tavita de chec pe care am uns-o cu unt si tapetat cu faina ,am pus toata compozitia si am dat la cuptorul preincalzit in jur de 30 minute.
Se taie rece ,e foarte bun si are un aspect tare placut pe farfurie printre aperitive.

17 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Lissa,

Minunat, minunat !!
Tare fein Apperitiv . Gustos si frumos. Compliment

Asata imi place mie la Blogosferä.Fiecare are Idei sau Insipratii feine si le impärtäseste cu restul. Ca si un Fel de Ajun de Cräciun unde se dau cadouri , numai cä aici nu se mai opreste

Multe salutäri jacob

Paradis spunea...

Asta o fac si eu simbata,si revin cu poze si impresi.Arata tare bine.Multumesc.O zi frumoasa.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Jacob,intradevar e tare gustos checul.
-cu blogosfera ai dreptate ,imi place ca tot timpul descoperi ceva nou,mi-am facut o gramada de prieteni aici si atunci chiar ai impresia ca impartim cadouri uni- altora.
Salutari!

Lissa's Cakes spunea...

Paradis,stiu ca la tine intotdeauna iasa ceva frumos,asa ca de-abia astept s-o vad!
Te pup!

kity spunea...

foarte bun aperitivul delicios
felicitari pentru un blog atat de frumos!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc,Kity!

Anca spunea...

ff buna !!yamyy si eu o sa fac curand de ziua sotului meu pe langa altele :)) pa

Paradis spunea...

L-am presta asa cum am spus simbata trecuta,si revin curind cu pozele checului.Multumesc frumos de reteta.Foarte bun.Am prestat acum 2 ani checul Stelei,si se aseamana la gust foarte bine,dar de data asta am folosit cheder chesse(cas galben).Multumesc pentru reteta Lissa.O saptamina frumoasa!

Lissa's Cakes spunea...

Ce ma bucur ca-ti place checul,Paradis draga...am vazut ca se aseamana dar nu l-am incercat pe al Stelei,cu siguranta e foarte bun.
O saptamana placuta si tie!

brishtara spunea...

Buna Lissa,

eu uite ce patesc. Ador checurile de orice fel, dar orice adaug ajunge la fudul tavii nicidecum atat de frumos rasfirate ca si la tine.

Unde gresesc?

Multumesc,

Lore

Lissa's Cakes spunea...

Buna Lore,nu am patit inca ...dar am mai auzit asa ceva ,eu amestec cu lg de lemn usor cand adaug faina si mezelurile ,incerca sa le dai prin faina inainte sa le pui ,am auzit ca nu le mai lasa sa se duca la fund.
O zi buna ,pa..

Elena Liliana Safta spunea...

Lily aseara am facut si eu acest Chec , trebuie sa iti spun ca este minunat de bun . Ca de obicei la mine nu ies atat de frumoase din punct de vedere estetic insa sunt multumita ca sunt gustoase. Eu am pus mult sofran, curry , boia care au colorat blatul ....si nu se mai vedea alb ci un galbui maroniu din cauza condimentelor ...insa este tare tare gustos . Te pup cu mult drag si iti multumesc din suflet pentru fiecare minuntie ce o impartasesti si cu noi ...ca uite asa fac si eu bunatati. Te pup cu mult drag.

Midia spunea...

Buna! Felicitări pentru blog, e super!!! Am încercat aseară checul si mi-a ieșit ca si in pozele tale. Soțul a fost încântat! Delicios...

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc, Midia!ma bucur ca v-a placut checul.

Bebe spunea...

Buna Lissa!Checul acesta arata demential. Chiar astazi o sa il fac si eu pentru a il savura la masa de Craciun ( sper sa nu imi iasa prapadit...dar chiar si asa nu-i nimic, sotul oricum trebuie sa il manance pentru a ma stimula sa gatesc si altadata nu?...sau poate nu....se mai gandeste...hm...iti zic zilele astea daca am avut succes sau nu.

Anonim spunea...

Buna Lissa!
Am facut prima oara checul de Revelion si mi-a iesit bun, dar destul de pleostit.
Mi-am zis ca nu ma las si azi l-am facut din nou,modificand un pic cantitatea ingredientelor, punand portie dubla.A iesit o minunatie, crescut ca la carte iar sotul, desi a mancat pranzul de aproape nu mai putea respira, nu s-a lasat pana nu a mancat si 2 felii de chec.:)
Multumnesc pentru reteta, asa mai pot face si eu ceva de-al tau, pentru ca la torturi care arata atat de perfect de parca ar fi din plastic, nu ma incumet.

Andreea Dörr spunea...

Foarte foarte bun.
Multumesc de reteta, esti o priceputa :) si ai un blog superb.
Rezultatul este acesta http://dorrandreea.blogspot.com/2011/02/chec-aperitiv.html