14 octombrie 2009

Rulada cu carne si spanac

Vazusem intr-o revista o varianta mult mai complicata ,mi-a placut ca are spanac si am modificat-o intr-o varianta simpla .
Ingrediente pentru umplutura:
500g carne tocata de porc(poate fi si de pui),
3felii franzela inmuiate in lapte si stoarse bine,
2 oua,
2lg bulion,
condimente dupa gust-sare ,piper, curry,
1lg pesmet.
200g spanac,
un catel de usturoi.
Spanacul se fierbe si se lasa la scurs ,apoi se toaca si se amesteca cu usturoiul .
carnea ,ouale si restul de ingrediente se amesteca bine impreuna.
Pe o folie de aluminiu ,se presara putina faina ,se intinde compozitia de carne ,deasupra am presarat putina boia dulce (optional) ,se intinde spanacul peste carne si se ruleaza cu ajutorul foliei.
Ruloul obtinut l-am invelit in folie si apoi l-am pus intr-o tavita ;am dat la cuptor 30 minute .
Dupa cele 30minute ,am scos si am dezvelit din folie ,apoi am mai lasat 15 minute sa se rumeneasca.
L-am scos ,am lasat putin sa se raceasca si l-am invelit in aluat de foetaj.
Am uns aluatul cu ou si am pus ruloul...
apoi am uns si deasupra cu ou si am presarat putin mac.
Am dat la cuptor pana s-a rumenit frumos.

Si o sectiune din rulada mea cu spanac.


16 comentarii:

Roz_bonbon spunea...

Vai, dar ce gustoasa trebuie sa fie...
Merita incercata, dar in week-end, cand am mai mult timp, ca na, a inceput si faculatea ...:)
Foarte aspectuoasa. Felicitari!

gaby_d spunea...

ce bine arata!!!!

Jack T spunea...

Halo Lissa,

foarte feinä Variantä ai presentat. Compliment.
Am notat si o sä fac si eu.
Multumesc mult.

Multe Salutäri Jacob

lissa spunea...

...da Roz,e gustoasa si cand ai timp m-as bucura sa o incerci.
Multumesc pentru felicitari,te pup!

lissa spunea...

Multumesc Gaby!

lissa spunea...

Jacob ma simt onorata sa incerci reteta mea,multumesc !

gaby's blog spunea...

ce apetisant arata! Cred ca azi am sa incerc si eu reteta ta. felicitari! Pe blogul meu te asteapta doua premii. Sa ai parte de un final de saptamana linistit!

Lissa spunea...

Gaby ,multumesc ,am sa trec pe la tine!

Enza spunea...

che bonta'....sei bravissima in tutto cio' che fai!!ciaooo

ari spunea...

delicios si practic, felicitari!

Lissa spunea...

Multumesc,Ari!

Ionela spunea...

Arata tare bine rulada aceasta! Ai cumva si o reteta pt. aluatul de foiletaj?

Lissa's Cakes spunea...

Ionela gasesti aluat de foietaj si pe net daca dai cautare ,am si eu prin caietele mele ...o sa caut ,dar acum sunt asa de ocupata,daca vrei sa faci ...ti-as recomanda aluatul de la carne tocata in crusta.

Anonim spunea...

Buna,(iar eu:)))).Am vazut reteta,mi-a placut,am notat,maine ma pun pe treaba.Am la conge.carne macinata de curcan,cred ca o sa iasa super.Clatitele cu carne le-am facut tot din carne de curcan si au iesit tare bune.Reteta asta mi-a facut cu ochiul si trebuie probata neaparat.Mersi pt reteta.Multi pupici,si pofta maine la praji cu foi cu zahar ars:)).Oty

Unknown spunea...

Am incercat-o,a iesit super gustoasa,am urmat pasii intocmai si mi-a placut la nebunie! Felicitari pt reteta, e fantastica!

Anonim spunea...

totul e superb....demential...dar la ce temperatura l-ai bagat?