5 noiembrie 2010

Triunghiuri cu mere si ciocolata


Reteta e de pe blogul Dorei
si de ceva vreme mi s-a pus pata pe aceste triunghiuri....sunt foarte bune mai ales cu un pahar de lapte.
Reteta zice asa :
200 g zahar pudra,
250 g unt sau margarina,
4 oua,
1 plic zahar vanilat,
270 g faina,
1/2 lingurita scortisoara,
un pachetel praf de copt(10 g),
40 g cacao,
500 g mere rase,
un varf de cutit de sare.

Untul se mixeaza bine pana se spumeaza ,apoi se pune zaharul pudra si vanilia si se mixeaza in continuare ,se adauga cate un ou mixand bine dupa fiecare,
separat se amesteca faina, cacao cernuta ,scortisoara, praf de copt si sarea si se adauga pe rand la compozitie pana se incorporeaza toata .
Se pun merele rase si se amesteca (eu am cantarit compozitia rasa de mere si nu merele intregi)apoi in tava in care am pus hartie de copt se intinde toata compozitia si se da la cuptor 40-45 minute.
Dupa ce se scoate de la cuptor se lasa pana se raceste blatul si se pune glazura de ciocolata ......eu tocmai facusem un tort si cum mi-au ramas 2-3 lg de crema de ciocolata,am pus-o deasupra blatului ,

am taiat in triunghiuri destul de "generoase" ...

apoi am facut glazura din 200 g ciocolata si 100 ml frisca lichida .
Se topesc impreuna pe abur si se pune cu grija deasupra fiecarui triunghi lasand sa curga si pe margine .
Se poate face si sub forma de chec .

14 comentarii:

KaBea spunea...

Arata foarte bine si sigur am sa le incerc.O zi frumoasa.

Luminitanaty spunea...

ce apetisanta arata cred ca au fost o nebunie

Bianca spunea...

Ce bine arata!!! Super...imi ploua in gura:))
Am sa salvez reteta.
Pupici si weekend placut iti doresc.

http://meandyouhere.blogspot.com/ spunea...

mmmmmmmmmmmmmm......cred k o sa ncerc si eu aceasta reteta...!tare bine arata!!!!!felicitari! la cat mai multe retete nainteeee!pupici

Anonim spunea...

Arata bine, dar prea multa grasime. Mama mia caloriile..Parerea mea, scuze! Dar de, nu e reteta a ta originala, altfel era si mai buna ;)) Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

maria mihalache spunea...

Frumoase si gustoase.

sonya spunea...

Cu toate ca am descoperit site-ul tau de asta iarna si chiar am facut cate ceva dupa retele tale ,pana acum nu am facut nici un comentariu ... am stat ascunsa..ha ha ha.Dar trebuie sa-ti spun ceva dintre toate site-urile culinare care le urmaresc si nu sunt putine ,al tau este cel mai bine alcatuit si retele tale sunt cel mai bine reprezentate prin poze si cunvinte.Retetele sunt nemaipomenite si usor de deslusit..multe felicitari!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

arata delicios

Miha spunea...

Am trecut reteta pe lista! Arata atat de bine! Mmmm...

Anonim spunea...

AraTa minunat si chiar saptamana asta am sa o fac.....am o singura intrebare...ce marime are tava in care s-a copt prajitura?
Multumim mult ptr retete,eu personal in fiecare zi ma uit sa verific ce mai apare nou...sa nu cumva sa te opresti vreodata!!!

pansy spunea...

am facut si eu reteta dorei,chiar am postat-o si eu mai demult.e o reteta absolut extraordinara.a avut un succes mare la mine acasa si mai ales la prietenii baiatului meu.tare frumos ti-a iesit !

Lia spunea...

Lissa,

Prajitura asta arata delicios.
Urmaresc din umbra torturile tale si admir talentul pe care il ai si pe care il respect.

Lissa's Cakes spunea...

Va multumesc mult si mi-ar fi facut placere sa va servesc cu cate un triunghi,va pup cu drag...
-si sa raspund la o intrebare de mai sus ..tava e de 22/30.

lauralaurentiu spunea...

Te rog frumos, daca doresti sa ma ajuti, o sa iti solicit un minim efort, acela de a inlocui in blogroll-ul tau Cuina Banateana cu Retete ca la mama (asa se numeste blogul meu de azi) si linkul este www.retetecalamama.ro. Iti multumesc din suflet. Daca te intereseaza si un schimb de bannere, eu il accept cu bucurie. Laura Laurentiu - Retete ca la Mama.ro