15 septembrie 2010

Muffins aperitiv

Compozitia pentru 10 bucati:

3 oua,3 lg faina ,100g cascaval ras,100g salam taiat cubulete,un ardei potrivit taiat feliute,50 g masline ,1/2 plic praf de copt.


Se bat albusurile spuma cu putina sare,se pun galbenusurile si se amesteca ,apoi se incorporeaza faina cernuta si praful de copt amestecand usor cu lingura , se pun si celelalte ingrediente ,se condimenteaza cu sare ,piper ..dupa gust ,se pun in formele unse si tapetate cu faina si se dau la cuptor circa 30-35 minute.



15 comentarii:

Bianca spunea...

Super ideea Lissa. Inventiva ca deobicei.
In octombrie e ziua mea si am sa fac si eu.
O saptamana frumoasa iti doresc.
Pupici.

fimere spunea...

les muffins salés j'aime bien
tu as un joli blog
bonne journée

maria mihalache spunea...

Excelenta idee.....o voi tine minte.
Seara buna iti doresc!

Anonim spunea...

Ai pus masaß Vin imediat, ca n-am papat de seara.O seara faina iti doresc, Cami

Luminitanaty spunea...

arata tare bine...felicitari as sa incerc si eu neaparat

Anca spunea...

arata super frumoase :)

giovanna spunea...

super apetisante. le-a facut o pritena de a mea la ziua copiilor acum ceva timp si mi-au placut de numa. sunt super. eu prefer saratul, dulcele nu imi place de loc.poate ma incumet si eu candva. dar nu stiu cand o sa am timp.:)
te pusi

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc dragele mele ,v-as servi cu cate un muffins cu cea mai mare placere ,va puuup ...

http://mamasiiubita.blogspot.com/ spunea...

Arata excelent. Le-as face si eu pentru ziua celui mic.

Elena Liliana Safta spunea...

Lily scumpa mea ce minunatii ai mai facut ...Felicitari Lily, esti o artista ...abia astept sa incerc si aceasta minunata reteta. Eu am fost tare ocupata ...o sa iti povestesc cand ne gasim pe mes ...poate ai timp luni... sunt acasa si putem vorbi.va pup cu mult drag si dor.

Anonim spunea...

Par fi gustoase aperitivele acestea.Vad ca sunt in forme de hartie, si acestea trebuiesc unse si tapetate?
Multumesc pt raspunsuri.

cu drag, Claudia.

Lissa's Cakes spunea...

da Claudia,trebuie unse si tapetate ca altfel se lipeste compozitia de hartie.

Aurica spunea...

interesanta reteta si abordare, o combinatie buna si gustoasa, arata perfect si nici nu zici ca sunt muffins aperitiv decat in momentul cand le gusti, bravo ;)

Lissa's Cakes spunea...

multumesc Aurica.

cami spunea...

Trebuie unse cu ulei si formele de muffins din hartie? Nu se comporta ca o hartie de copt, sa se dezlipeasca hartia de muffin dupa ce se raceste?
Dealtfel arata fabulos, o idee excelenta pe aniversarea casniciei!