4 ianuarie 2011

Fursecuri bicolore

Reteta a 8-a pentru Top 10 Cele mai bune retete de prajituri este acesta reteta de fursecuri in doua culori,sunt si aspectuoase si tare gustoase .
Reteta o gasiti alaturi de celelalte in lumea magica de pe Prajituria.ro

Ingrediente:
400 g faina ,
2 galbenusuri,
150 g zahar ,
200 g margarina Rama,
2 pachete zahar vanilat,
2 linguri cacao,
2 linguri smantana.

Din faina ,zahar,galbenusuri,zahar vanilat si margarina Rama ,se framanta un aluat pe care-l impartim in doua parti.
Intr-o parte se pune cacao si smantana si o parte ramane galbena.

Fiecare aluat l-am mai impartit inca o data in cate doua parti,
se intinde o foaie maro si una galbena ,

se suprapun
si se ruleaza .
Obtinem doua rulade ,eu am pus foaie alba si deasupra maro ,apoi foaie maro si alba deasupra..se dau la rece in jur de o ora.
Se taie felii de 1/2 cm grosime ,se pun in tava pe hartie de copt si se dau la cuptor aproximativ 30 minute.



9 comentarii:

Cool Chic Style Fashion spunea...

Davvero deliziosi grazie per la ricetta ciao
felice anno nuovo

felis spunea...

Foarte bine arata fursecurile...

Unknown spunea...

Tare frumoase ti-au mai iesit! Felicitari!
Eu cu margarina nu ma impac prea bine...oare sa mearga si unt in schimb?

Elena Liliana Safta spunea...

Draga mea Lily ce de minunatii ai mai facut cat am lipsit eu ...cu siguranta ii voi incerca pt fete sambata . Noi suntem aproape gata ...inca doua zile si am terminat cu toate. Biscuiti cred ca sunt un adevarat deliciu ,arata excelent!Te pupam cu totii cu mult drag si dor!

Daniela Addario spunea...

Fur un fursec de la tine, ca sa-mi treaca pofta, ca daca intru in bucatarie sa le fac, sigur trebuie sa-mi cumpar alte haine... si nu ma tine buzunarul, ha.- ha...

lacrimioara_76 spunea...

F bine arata mereu faci cite o surpriza de ti lasa gura apa

Elena Liliana Safta spunea...

Draga mea Lily am reusit sa fac si aceasta minunata reteta pt care iti multumim cu totii de la mic la mare ...tare as fi vrut sa o vezi pe Lara cum venea la bucatarie si cerea biscuiti , asa de tare le-a placut la fete ...si nu numai lor ci si noua .Am avut ceva probleme cu aluatul ca se tot faramita si nu reuseam sa intind foaie ,cred ca din cauza untului ( am pus unt pt ca nu aveam margarina), pana la urma am reusit sa ies la liman , in compozitia cu cacao am pus smantana asa cum recomanzi tu si cu aluatul maron nu am avut probleme numai cel alb se faramita si nu puteam sa intind foaie ,atunci am spus lasa ca pun si in aluatul alb samantana si asa rezolv dilema ...si a mers , cum am pus smantana si in aluatul alb s-a rezolvat problema imediat ...am reusit sa intind foaile si sa ii tai frumos.... si repede la cuptor .Sunt delicios ...multumim tare mult pt toate bunatatile impartasite.Te pupam cu totii cu drag si sper sa ne gasim pe mes curand!

Unknown spunea...

@Iulia: cred ca Elena Liliana a dat raspunsul la intrebarea ta :-p Si confirm si eu ce a spus ea. Iese si asa, dar ai probleme cu aluatul si nu iese la fel de bun. Stiu ca multi sunt reticenti in ce priveste margarina, dar acum pe bune ... de 100 de ani pana acum am trimis oameni in spatiu, dar nu am reusit sa facem o margarina mai buna? :-p Iar mamele noastre cu Rama faceau prajituri si nu aveam nici pe naiba, alergam ca nebunii pe afara cu mingea.

Nicola spunea...

Arata foarte bine;as avea o intrebare:cum sunt biscuitii dupa ce se racesc?Fragezi sau tari?As vrea sa-i fac si eu...