18 octombrie 2010

Bavareza cu mar


Un desert foarte usor de facut si rapid si se poate face cu orice fel de fructe.

Am folosit: 6 mere mari,150 g zahar pudra,20 g gelatina,400 ml frisca ,50 g ciocolata, esenta de rom,un plic zahar vanilat.

Merele se curata si se taie bucati mici ,se pune zaharul vanilat si apa cat sa le acopere.
Se pun pe foc si se fierb pana se inmoaie ,
se scurg de apa si se paseaza,se pune zaharul pudra si se amesteca pana se topeste.
Gelatina dizolvata in cateva linguri de apa,se amesteca si ea cu merele.
Se bate frisca ,se adauga merele ,esenta de rom dupa gust si ciocolata rasa.
Se pune compozitia in forma umezita si se da la rece cel putin doua ore.

Se scoate de la frigider ,se pune putin forma in apa fierbinte ca sa iasa usor....cu un cutit am dat usor pe margini ,apoi se rastoarna pe platou.
Se poate orna cu frisca sau ramane asa.


18 comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce frumoasa este bavareza.
O seara placuta!

KaBea spunea...

Arata super si cred ca este delicios.Te urmaresc de multa vreme si vreau sa-ti spun ca te admir,esti grozava.La cat mai multe retete.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ce frumusete de bavareza.....copiez reteta si o sa o fac cat de curand!!!!
Te imbratisez draga Lissa!!!

Bianca spunea...

Vin si eu dupa miros:) la o felie generoasa.
Decorul e minunat...exact cum ne-ai obisnuit tu.
Te pup

Radu Cristina spunea...

yamiii... ce bine arata...as manca si eu o bucatica...

miclescumirela spunea...

Este extraordinara reteta,o sa o incerc si eu ca prea arata bine si sigur este buna.Merge ca un dulce de toamna.Pupici si sa fi sanatoasa ca multe ne mai inveti

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Maria.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos,Beatrice.

Lissa's Cakes spunea...

Judy draga mea ,o sa-ti placa daca o faci ,te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Cu mare placere te servesc Bianca,te pup.

Lissa's Cakes spunea...

Cristina draga, mai am chiar o feliuta ,hai ca te astept ,pupici.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Mirela ,e buna si ai vazut ce simplu se face,te pup si eu.

Luminitanaty spunea...

ce bine arata...o sa o fac sei eu zilele astea...sotul e la regim asa ca e numai buna....nu pot renunta la ceva dulce....Felicitari Laura

Ana-Maria spunea...

Este o reteta delicioasa si usor de facut. Din pacate nu am stiut sa ii fac o prezentare atat de frumoasa ca a ta. Felicitari pt. tot ce postezi atat de gustos si practic in acelasi timp. Pupici multi si sanatate!

Lissa's Cakes spunea...

Naty draga mea,dupa ce faci sa ma chemi la o feliuta pt ca m-ai botezat ..hi..hi..te puuup .

Lissa's Cakes spunea...

Ana-Maria,ma bucur ca ti-a placut ,am trecut pe la tine si arata foarte bine ,multumesc si te pup.

BB la Bord - Blog pentru parinti spunea...

Liliana, esti minunata. Dar cred ca deja stii asta :). Ai un talent extraordinar si mereu ma minunez de frumusetea design-urilor alese in decorarea prajiturilor / torturilor etc. care iti iau ochii fara ca macar sa le gusti. Am incercat si eu reteta ta de pasta de zahar pe un tortulet acum cateva saptamani (am pus pe blog si poze) dar sunt un "dezastru". Clar trebuie sa mai lucrez :). Te pup si iti doresc mult succes in tot ceea ce faci.

mihaela spunea...

felicitari ! N-am cuvinte! Esti geniala!