6 ianuarie 2010

Biscuiti cu cacao si ness

Biscuitii se pot face mai repede cu cateva zile ,din ce stau se fragezesc mai mult.
300 g unt,150 g zahar pudra,2 galbenuse,2lingurite ness,260g faina ,2lg cacao.
Se freaca untul cu zaharul ,se amesteca galbenusele cu ness-ul si se adauga la compozitie ,apoi se pune faina impreuna cu cacao.Se framanta aluatul si se lasa la rece o ora.
Se intinde foaie din care se taie cu ce forma se vrea ,se dau la cuptor 15-20 minute .
Se umplu cu crema de care vrem ,eu am pus jumatate pachet de unt ,amestecat cu o ciocolata alba topita si cu vanilie dupa gust.



6 comentarii:

Adriana spunea...

Buna!Nu pot sa spun ca sunt fana al statului in bucatarie,insa din cand in cand imi place sa ma joc cu diverse ingrediente si uite asa mai incerc cine stie ce reteta gasita tot navigand pe net.Si sa trec la subiect:am gasit blogul tau de curand si mi se pare foarte interesant.Azi am incerca aceasta retea insa am ''intampinat cateva dificultati:cantitatea de faina nu cred ca este suficienta pentru obtinerea unui aluat care sa fie framantat si in aceasta cauza am adaugat mai multa...mult mai multa!pana la urma biscuitii au iesit frumosi,dar aveau o problema:erau imposibili de mancat.Cred ca si pietrele sunt mai moi.Poti sa imi explici te rog ce am gresit?deloc.Multumesc anticipat.:)

Lissa's Cakes spunea...

Buna Adriana!
Sincer imi pare rau ca nu ai reusit sa faci biscuitii,se intampla cu siguranta sa nu iasa cate o reteta ,dar reteta asta de biscuiti e simpla si nu e prima data cand o fac, nu as fi in stare sa pun aici ceva care nu-mi iasa sau sa nu pun ingredientele complete.Sincer nu stiu unde ai gresit asa mult ...cu siguranta au iesit tari pentru ca ai pus prea multa faina,poate...depinde de tipul de faina...poate mai trebuia adaugat doar o lg in plus dar nu mai multa... sau sa presari faina doar cand intinzi foaia,am scris in reteta :dupa ce se amesteca toate ingredientele si se formeaza aluatul ,se tine la rece o ora fiind rece el se intinde bine.
La inceput sunt putin mai tari ca orice fursec,dar se inmoaie si de la crema si deja a doua zi se fragezesc.
Imi pare rau pentru intamplarea asta.

Adriana spunea...

Neata!Multumesc pentru raspuns.Sper ca nu te-a deranjat comentariul deoarece nu ti-am pus la indoiala talentul culinar.Ai dreptate,biscuiti se fragezesc pe zi ce trece:).Cat espre aluat nu stiu cat de gros ar fi trebuit sa iasa,adica folosind gramajul dat de tine a iesit unul subtire ca pentru blat de tort(cred).Multumesc inca o data si vreau sa iti soun ca iti apreciez munca sincer.Sa ai o zi buna!
P.S Crema nu am pus pe ei pt ca ieri m-am suparat pe ei si i-am lasat simpli.Data viitoare o sa pun si crema.

Lissa's Cakes spunea...

Buna Adriana ,nuuu...chiar nu m-a deranjat deloc ,stiu ca se intampla sa nu iasa cate o reteta si eu am patit .Aluatul il intind in foaie cam de 1/2 de cm si apoi decupez.
Cu crema in ei se fragezesc mai repede si cu cat stau sunt mai buni ,crema poti folosii cu ce gust va place .

Anonim spunea...

galbenusuri nu galbenuse

Lissa's Cakes spunea...

ANONIM(iti este rusine de numele tau de nu vrei sa-l scri?)mie imi place sa le spun galbenuse...sau nu sti ce inseamna?