6 martie 2009

Chec marmorat

Pentru ca sotul nu prea se impaca cu checurile ca zice ca sunt cam uscate,a trebuit sa imi fac propria reteta de chec ,care sa fie si pe placul lui ,deci...cred ca am nimerit-o ca i-a placut in sfarsit.
Am pus asa:
2oua intregi,
150g zahar,
100g unt topit ,
2lg ulei,
200ml lapte,
250g faina,
2lg cacao,
o budinca de capsuni,
1 praf de copt.
Ouale impreuna cu zaharul se amesteca bine cu mixerul pana se albesc ,se pune uleiul ,apoi untul caldut si amestecam usor,apoi laptele alternand cu faina si praful de copt.
Am impartit compozitia in doua ,intr-o parte am pus praful de budinca ,bucatele de rahat ,putina coaja de portocala si am amestecat usor cu lg de lemn... in cealalta parte am pus cacao ,nuca taiata si ciocolata taiata bucatele mici.
Am pus in tava de chec tapetata ,prima data compozitia cu cacao si pe urma cea cu budinca ,am dat cu un betisor prin ea putin ca sa se intercaleze ,apoi am dat la cuptor.
Are aroma si de capsuni de la budinca si de ciocolata .

9 comentarii:

Anonim spunea...

Hello Lissa,
te-am avut pe lista o vreme, te-am pierdut...si nu ma intreba cum...iar acum te-am gasit din nou.
Vai, vai si iar vai...
ce torturi grozave faci tu ca m-ai "torturat..." numai cind le privesc.
FELICITARI pentru talentul tau si pasiune!
XO.Nina

Anonim spunea...

Multumesc frumos Nina!
Si mie imi place ce faci tu si in fiecare zi intru sa vad noutatile.
Multumesc pt vizita!

Anonim spunea...

mi-a placut f mult cum arata checul facut de tine si as vrea sa-l fac si eu.Imi poti spune daca ingredientele de mai sus sunt pt o tava de chec/(cozonac) sau iasa 2 tavi din aceasta cantitate?????mersi mult

Lissa spunea...

Buna,din cantitate iasa un singur chec .

b_kamelita spunea...

Am incercat reteta ta de chec,intradevar a iesit pufos,am adaugat in plus scortisoara si esenta de rom.

Lissa's Cakes spunea...

Kamelita,cred ca e foarte bun cu scortisoara si rom ,data viitoare o sa pun si eu!

Anonim spunea...

Draga Lissa, iti multumesc din suflet pentru aceasta reteta. Este cel mai delicios chec pe care l-am mancat vreodata. Esti minunata. multumesc mult pentru ajutorul pe care ni-l oferi.

Lissa's Cakes spunea...

Cu multa placere si sa va fie de bine,ma bucur ca v-a placut checul!

Adriana spunea...

Am incercat reteta si a iesit o minunatie de chec. Multumesc mult.