18 februarie 2009

Evantai

Tot de pe blogul Laurei Adamache am facut si evantaiul .
Laura draga am mai facut evantaiul dar acum mi-a iesit unul baban tare dar foaaaarte bun,data trecuta am facut doua din aceasta compozitie .
Pentru aluat:
500 g faina,
125 g lapte,
125 g apa,
20 g drojdie
1 ou,
50 g unt
1 lingurita miere,
200-250 gr mortadella (eu am pus sunca )
150 gr parmezan,
sare,
ou si lapte pentru uns.
Am framantat aluatul ,l-am lasat la dospit 1/2 ora .
Se intinde o foaie ,se pune jumatate din parmezan , data trecuta am pus cascaval si branza .
Se pun feliile de sunca si peste ele restul de parmezan.
Se pune o latura pana la jumatatea foii...
...se acopera cu cealalta parte.....
...si se intoarce cu fata-n jos pe masa de lucru ori direct pe hartia de copt din tava.Eu l-am intors si apoi am pus in tava .
Taiem cu o foarfeca fasii late cam de 4 cm pe care le rasucim un pic incat sa se vada umplutura,dupa care se aseaza aluatul in forma de semicerc.Se mai lasa la crescut 45 de minute zice Laura ,eu nu am avut rabdare si l-am mai lasat doar 20 de minute.
Ungem cu ou amestecat cu putin lapte si se pune la cuptor 30-35 minute.
Si babanul meu evantai scos de la cuptor.
Asta e cel de data trecuta cu cascaval ,branza si sunca .

7 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Imi place ce vad aici:)))
am sa revin sa servesc cate ceva proaspat!

O seara minunata in continuare!

Anonim spunea...

Valy,bine-ai venit pe la mine!
Multumesc si te mai astept cu drag!

LauraAdamache spunea...

Lissa ma omori nu alta!!! Arata suuuper apetisant, dar lasa ca pun eu mana pe un cuptor curand curand si il incing la maxim. As da orice pt o bucatica din evantaiul tau!! Te pup draga mea si iti multumesc ca iti place!!

Anonim spunea...

Multumesc Laura draga ,nu e asa de frumos ca al tau dar e grozav de bun ....
Sa ai un weekend cat mai placut!

sanziana27 spunea...

Doamne ce talentata esti!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos Sanziana!

Elena Liliana Safta spunea...

Draga mea Lily ....ce as mai putea eu sa iti spun ...ce cuvinte de lauda sa mai adun si sa le pun aici ....nu mai exista ... ce sa spun ca am incercat si aceasta minunatie ...vai cat de buna este , Gabriela mea a mancat doua bucati mari ...s-a dus rapid "Evantaiul".Te pupam cu mult mult drag si iti multumim tare mult ca ne bucuri cu asa minunatii.