29 decembrie 2009

Retetele mele copiate pe un blog!

Bine v-am gasit dragii mei ,sper ca ati avut sarbatori frumoase .
Am intrat mai rar zilele astea pe-aici ,dar vreau sa va multumesc tuturor pentru urarile ce mi le-ati trimis si cu drag va imbratisez pe toti !
Am fost mai mult plecati si nu am avut timp sa postez dulciurile ce le-am facut de Craciun ,nu au fost multe dar am reusit sa fac si cateva poze pe care daca am timp chiar maine o sa le pun .
Acum vreau sa va arat ceva ,am primit un mesaj de la Dianalaura ,careia-i multumesc ca mi-a spus...ca un blog si-a insusit retetele mele .Am intrat de curioasa sa vad si eu , e vorba despre http://marinelaculinar.blogspot.com/ sau ''Gatind cu Mary ''
Pozele nu le vad ,dar in rest e copiat de la mine cuvant cu cuvant ,am lasat un mesaj ca sa stie ca am trecut pe-acolo si mi-am lasat adresa si la persoane interesate .Mai sunt si alte retete ,poate vi le recunoasteti.
Uite ca exista si astfel de oameni care se lauda cu ce fac altii si ar trebui sa le fie rusine .

6 comentarii:

carnetul de retete spunea...

Am vizitat blogul, fotografiile nu apar.
Eu iti doresc curaj si toate urarile de bine pentru anul care vine.

Unknown spunea...

Imi pare rau ca sunt oameni care fac asa ceva, insa imi pare bine ca am prins-o. Si eu m-am inspirat de la tine, de exemplu, la un decor de tort sau ceva, dar cand pun pe blog, chiar daca reteta de tort sau de prajitura e aceeasi, pun pozele tortului meu, nu altceva. Sau daca copiez ceva, o reteta, cuvant cu cuvant, apoi atunci o pun in ghilimele si dau sursa de unde am luat-o.

Ana spunea...

foarte urat din partea individei! Scrie la google sa ii stearga blogul! Mai,dar mereu se gaseste cate o ratacita din asta care nu stie decat sa fure! Ce oameni!!!Sa ii fie rusine!

CamiWitt spunea...

Imi pare rau, ce cadou frumos... Si eu am avut astfel de surprize si prin multe PM am rezolvat! O zi buna si sper sa se rezolve. Cami

Miha spunea...

Imi pare tare rau Lissa ca munca ta este insusita de altcineva.

Retetele sunt copiate cuvant cu cuvant, nici macar nu s-a obosit sa scrie in stil personal.

Eu una nu pot intelege astfel de persoane. Ce au de castigat?

Lissa's Cakes spunea...

Dragele mele ,eu va multumesc pentru sustinere ,acum ca a fost descoperita cred ca nu mai fura retetele nimanui.
Sunt si astfel de oameni,mult mai usor e sa furi decat sa faci tu...pentru ce sa te mai chinui!!!
Va pup cu drag!