17 aprilie 2013

mickey si prietenii




7 comentarii:

Cristina spunea...

Buna Lissa,

Poti sa imi spui , te rog , de unde cumperi suportul pe care pui torturile ?

Multumesc,
Cristina

Lissa's Cakes spunea...

buna Cristina,le fac eu din cartoane ,pun cate 3-4 si le prind cu scoci apoi le invelesc in coala si celofan.

Doinitza`s cakes spunea...

Cat de frumosi sunt! veseli si colorati

Emy spunea...

Buna, Lissa! Felicitari pt fiecaqre tort in parte ce l-ai realizat! E cu adevarat un talent si ai toata recunostinta noastra ca esti asa deschisa sa ne impartasesti si noua din secretele tale.
Am o mica intrebare... Eu m-am mai jucat un pic cu pasta de zahar, reteta ce ai postat-o. Imi place si cu ceva exercitiu poate as reusi sa fac si eu ceva frumos. Figurinele, la tortul acesta de exemplu, le faci din aceeasi pasta? Poate e o intrebare banala, dar cum procedezi cu uscarea lor? Le pui in frigider pana isi gasesc locul pe tort? Si tu ai probleme cu condensul ce apare dupa ce stau in frigider sau eu nu am facut ceva bine?
Imi cer scuze daca am pus prea multe intrebari.
Mult succes in continuare!

Lissa's Cakes spunea...

multumesc pentru felicitari,draga Emy.
Figurinele si florile ,pe toate le fac din pasta de zahar ,m-am obisnuit cu ea si asa cum zici si tu ,cu putin exercitiu de fiecare data o sa-ti iasa si mai bine.Nu le pun la frigider ,las sa se usuce la temperatura camerei.
Te pup si toate cele bune.

Anonim spunea...

Buna lissa sunt lacramioara imi place tare mult cum faci aceste minunatii de torturi si eu am invatat sa fac datorita tie ...as dori sa te intreb ce pui tu in frisca hulala sau cea lalta frisca vegetala ca sa fie buna de ornat .o bat cu mixeru e totu ok dar dupa aceeia se moleseste.multumesc k existi si ne inveti .pa .

Lissa's Cakes spunea...

buna lacramioara,eu nu pun nimic in frisca vegetala si nu mi se lasa ,nu stiu ce sa zic ..poti pune intaritor pentru frisca ,eu nu folosesc.