27 martie 2015

CONCURS


Poti castiga un set de 5 sabloane damask vintage oferit de UstensileCofetarie



Ce trebuie sa faci?

1- Viziteaza  site-ul UstensileCofetarie si lasa aici un comment cu ce produs nou ai vrea sa gasesti in magazinul lor.
2-Daca ai facebook, intra pe pagina UstensileCofetarie ,ofera un like sponsorului si distribuie concursul prietenilor.

Concursul se incheie in data de 5 aprilie astfel incat premiul sa ajunga castigatorului pana la sarbatorile de Paste.
Castigatorul va fi extras cu ajutorul site-ului rondom.org si va fi afisat aici pe blog.
 Succes!!

19 comentarii:

Nicoleta Niculae spunea...

Buna ziua! Ca produs nou mi-ar placea sa gasec cutii pentru torturi etajate, discuri pentru torturi

buduru ella spunea...

Buna!As dori sa gasesc benzi si sarme pentru flori.

Setup To Win More Money spunea...

Buna. Nu am gasit( sau poate nu am vazut eu) foi cu fel si fel de desene animate, sau la alegere sa fie facute foi cu poze alese de clienti. Foi din cartofi, sau zahar.

Magda spunea...

Buna ziua! M-am "pierdut" cu placere prin acest magazin virtual, printre sabloane, decupatoare si tot felul de ustensile la care visez de mult timp... Ma gandesc, insa, ca niste cutite pt taiat blaturile, cat si grilaje pentru racit blaturile ar fi de folos. Multumesc!

Luminitanaty spunea...

Super premiu! As vrea sa se gaseasca si cartoane pentru tort , tavi tort.

Atelier Dulce spunea...

produsele lor sunt bune am tessat eu cateva dar ar trebui sa aibe si ciocolata de mai multe feluri, cutii de ambalaj pentru diverse prajiturele si turta dulce.

Vari Sanda spunea...

Buna ziua.As vrea sa aveti o gama mai variata de pasta de zahar la 1 kg,discuri si tavi pentru torturi.

Unknown spunea...

Buna,as vrea o gama mai mare de fondant,discuri,mulaje pt litere si cifre,frisca vegetala de marca puratos,coloranti pt aerograf si praf varietate

Simona - Jurnalul unei mamici spunea...

Buna, bine te-am regasit! :) Ma bucur sa aflu despre acest site, sunt foarte multe lucruri utile si frumoase acolo, merita sa aiba cat mai mult succes! Ce mi-as dori eu sa vad si nu am gasit nicaieri sunt ambalaje (LA BUCATA) pentru briose, torturi, prajituri... Este o nisa neacoperita in Romania, din ce cunosc eu. Vreau sa particip si eu la concurs!

Anonim spunea...

folie transfer ciocolata cu diferite modele

Anonim spunea...

folie transfer ciocolata cu diferite modele
Torturileanei Ana pe Fb

Diana Dunca spunea...

Buna,as vrea o gama mai mare de mulaje pt litere si cifre, diferite modele si marimi,

Karynna spunea...

Buna ziua, am vizitat pagina, este foarte interesanta, produsele sunt diversificate, nu stiu ce ar mai trebuii in plus. Ma gandesc la ceva mulaje pentru flori.

Claudia spunea...

Buna ziua

Magazinul are multe lucurri interesante, poate ar trebui folie de transfer ciocolata cu modele aurii .

Covaci Ionelia spunea...

As dorii sa gasesc suport pentru torturi de dimensiuni mai mici, ceva cartoane mai solide.

Carmen Morariu spunea...

Buna seara, as dorii sa gasesc pe pagina mai multi coloranti.

Unknown spunea...

Buna!as dori sa gasesc o gama mai variata de pasta de zahar la 1 kg,coloranti

Ale Dulce spunea...

buna! mi ar placea acest produs http://www.ustensilecofetarie.ro/produse/invelitori-briose/invelitori-decorative/invelitori-decorative-paste FB: Ale Dulce

Sergiu Vladimir spunea...

Urmaresc pagina, iar produsele sunt foarte frumoase, as dorii sa gasesc si mai multe mulaje pentru animalute.