4 mai 2011

Tort pentru Marcel


La multi ani sotului meu drag ...

...dupa cum vedeti am inceput in chefuri si nu ne mai vedem opriti, azi e ziua sotului meu si doar ce am terminat tortul ce o sa-l duca colegilor de serviciu ,oare ce se potrivea mai bine acolo unde sunt numai barbati? o gagicutza la care viseaza in general toti barbatii....ha..ha...blonda ,sexi si un pic mai...rea...sunt sigura ca o sa se faca mare haz.

Continutul tortului este exact ca si cel de la ziua mea,asa am primit comanda...sectiune nu o sa am , pentru musafirii de acasa am facut eclere ,reteta o gasiti aici


18 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

La multi ani sotului si sa fiti fericiti pana la adanci batraneti cum spune povestea :) pupici!

dannutsa spunea...

La multi ani!! sotului tau..superb tortul..
Ne uimesti lissa in fiecare zi cu cv nou..mai ales zilele astea!!Foarte frumoase torturile..FELCITARI!!
Si multumesc pentru acest blog minunat,de unde eu cel putin am invatat ff multe..si ma pot lauda ca cu retetele si sfaturile tale am inceput..aceasta "joaca"..
Mult succes in continuare..si eu cel putin astept tortul de maine...ce surpriza ne mai fc?:P
O zii si o petrecere frumoasa!:*

Bianca spunea...

Haha...super tort!!! Visul oricarui barbat.
La multi ani sotului tau!!!

giovanna spunea...

frumoasa si rea! superb!

torturile Sandei spunea...

La multi ani sotului, felicitari tie pentru tortul reusit !
Tema haioasa, executia impecabila ! Felicitari !

Nina's Art Cake spunea...

LA MULTI ANI !!! Sa-ti traiasca sotul, sa fie sanatos si ...fiti fericiti pana la adanci batraneti! Pupici muuulti!

viorica dinu spunea...

Foarte sexy tortul tau. Cred ca va fi foarte gustat. Si la propriu si la figurat.

Luminitanaty spunea...

La multi ani sotului tau, superb tortul

Anonim spunea...

La multi ani! asa bucurie pt barbati mai zic si eu...pacat nu se misca :))

Andrea's Cake spunea...

La multi ani sotului tau.Sa sarbatoriti inca foarte multi ani impreuna.Este intardevar sexy tipa de pe tort.

ana spunea...

Ce "obraznicatura" de tort...hehehe.La multi ani sotului tau!!

Meda spunea...

Superb tort. Imi plac mult cizmele si ”dotările„!
Unde este originalul? Există?
La mulți ani soțului tău!

Prajiturici cu Alesia spunea...

"LA MULTI ANI!" sotului sa fie sanatos si sa aveti parte de multa fericire impreuna si la mai multe torturti;).

Alexandrina spunea...

La multi ani sotului tau!
"Sexos" tort :)

Paradis spunea...

La multi ani sotului tau.

Doinitza`s cakes spunea...

Lissa ,nu ti-o fost mila de saracii barbati,i-ai dat pe spate cu sexoasa blonda sper sa nu-i fi biciuit prea tare ,felicitari si La multi ani! sotului tau,e un rasfatat,asa tort oricare barbat si-ar dori si o blonda langa....pupicei

Sanda spunea...

La multi ani sotului tau Marcel alaturi de tine si familie!
Stii Lissa, eu cred ca toti barbatii viseaza o nevasta asa ca tine - sa le aduca "pe tava" cate o gagicutza blonda, sexy si un pic dezbracata...
ha ha ha ha
Cu drag,
Sanda

Lissa's Cakes spunea...

Va multumesc frumos pentru urari si pentru aprecieri,
si da ..gagicutza blonda a avut mare succes ...va pup cu drag.