3 mai 2009

La multi ani ,Marcel!

...inca o aniversare,astazi sotul meu drag implineste 40 de ani .
Eu si cu Karina din suflet ii spunem ca-l iubim mult si-i uram
LA MULTI ANI.

In weekend-ul ce a trecut ne-am intalnit cu prietenii nostri ( ca de fiecare data) si am facut si un chef pe cinste ,a fost frumos si vremea a tinut cu noi ;

v-am spus ca de ziua mea nu mi-am facut tort ca o sa-l fac pentru amandoi ,asa ca am facut unul simplu cu ciocolata si capsuni ...reteta am sa o pun curand.

20 de comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Lissa,

Du nu poti de loc sä te plingi cä nu ai de Lucru...
Ca de la Tine obisnuit , super akkurat , Contrast de Coluri professionell. Compliment

Salutäri Jacktel

CamiWitt spunea...

La multi ani! cu multa sanatate,linga cei dragi si iubiti! Cami

Dana2dor spunea...

La Multi Ani, Lissa, tie si sotului tau, sa fiti sanatosi si dragastosi pana la adanci batraneti, sa va dea Domnul tot ce va doriti, viata lunga si fericita!

Vicky spunea...

Sa-ti traiasca sotul si sa fiti fericiti impreuna, La multi ani!!

Mary spunea...

Congratulations!!!!!!

diviana spunea...

La multi ani!
Sa fiti fericiti

Sandy spunea...

La multi ani si multa sanatate sotului tau sitot ce isi doreste. Foarte frumos tortul imi place mult

Lissa spunea...

Hallo Jacktels...ha ,ha ,ai dreptate ,nu pot sa ma plang ca n-am de lucru ,e perioada cand suntem numai in aniversari;peste doar doua saptamani e si majoratul fetei mele Karina.
Multumesc pentru complimente!

Lissa spunea...

Multumesc Cami draga ,multumesc mult!

Lissa spunea...

Vicky draga mea ,multumesc tare mult,te pup!

Lissa spunea...

Dana draga mea ,iti multumesc din suflet pentru urari ,te pup!

Lissa spunea...

Multumesc Mary!

Lissa spunea...

Multumesc mult, Diviana!

Lissa spunea...

Alexandra ,multumesc tare mult draga mea,te pup!

Mirela spunea...

LA MULTI ANI MARCEL!
Sa-ti traisca sotul Lissa,sa fiti fericiti impreuna 1000 de ani!!
Frumos tortul,abia astept o sectiune,:)
Te pup cu drag!

Momo spunea...

la multi ani sotului tau,lissa,fericirea sa fie mereu in casa si inimile voastre!

Lissa spunea...

Mirela draga mea ,multumesc din suflet pentru urari,te pup!

Lissa spunea...

Multumesc Alison,multumesc mult de tot!

Gabriela Cara spunea...

La multi, multi ani impreuna cu sanatate, bucurie , intelegere! Va dorim din toate inima!
Tortul, ca de obicei, este superb. Astept reteta.
Puuup!

Lissa spunea...

Multumesc Gabi draga ,multumesc mult de tot!