21 aprilie 2010

La multi ani ...mie!

A mai trecut un an....pfuuu ce repede a trecut ...si iar e ziua mea ,azi implinesc 41 de ani ,incep sa se adune tot mai multi...dar cum zice sotul meu ''nu ne lasam''..ha ..ha ..
La inceput m-am gandit sa nu-mi fac tort ,dar pe urma m-am razgandit si am zis ca totusi cu ce servesc eu pe sora mea daca vine la mine?...si pe vecinii mei care vin in fiecare an si ...ce mai ,odata fac 41 de ani ,asa ca am improvizat repede un tort fara o reteta anume si l-am lasat asa mai simplu ornat ,sper sa fie si bun ,am sa pun si reteta maine si o feliuta din el pentru voi.
Va pup pe toti cu mult drag.


Sora mea draga mi-a oferit un trandafir chiar de cand am trecut in 21 aprilie.
O sa te pup azi cand vi la mine ...

Draga mea Ana mi-a facut o surpriza mare oferindu-mi la ea pe blog un buchet de trandafiri rosii. Ana draga mea parca ai fi stiut ca trandafirii rosii sunt chiar preferatii mei ,te imbratisez si te pup cu mult drag si multumesc din suflet.


39 de comentarii:

dana spunea...

La Multi Ani,Liliana!..Iti doresc multa sanatate,fericire si impliniri alaturi de cei dragi!
te pup...
O zi frumoasa!!

sedith spunea...

La multi ani, Lissa, cu sanatate si fericire!:)
Edith
(Nu de mult a fost si ziua mea, tot in aprilie.:))

Naina spunea...

LA MULTI ANI!!!! Sa fii sanatoasa, iubita, fericita si petrecere frumoasa alaturi de cei dragi!!!

geta spunea...

LA MULTI ANI!Sa fii sanatoasa,sa te bucuri de cei dragi si sa ne mai inveti cate ceva!LA MULTI,MULTI ANI!

Carmen Tobias spunea...

La multi,multi ani,draga mea!Sa ai parte numai de bucurii si sa ne incanti si mai departe cu bunatati facute de tine!

Hmm,tu esti din 21 apr.eu din 22...:)
si da...fac 21 de ani...:-))

MIMI spunea...

La multi ani,draga mea!Sanatate multa si numai impliniri!Te pup!

FLIK-FLAK spunea...

LA MULTI MULTI ANI LISA!!!!! Sa ai parte de fericire maxima si sanatate asemenea!!!!!!!!!!

Elena Liliana Safta spunea...

La ziua ta de nastere-ti doresc
sa ai mereu in jur pe cei ce te iubesc.
Cu ei nimic nu-i greu de... depasit!
Fericire, bucurie si succes!
Iubire mare, rasul sa-ti dea ghes!
Noroc si sanatate si putere
Sa-ti-aduca in suflet mangaiere!
Sa nu-ti fie deloc necazul cunoscut
Iar prietenii sa-ti fie mereu scut!
Un calduros La multi ani de la toata familia!

Ana spunea...

LA multi ani su sanatate si tot ce iti doresti! Petrecere frumoasa!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Liliana draga mea,iti doresc sanatate,fericire,viata lunga(sa-ti cresti stra-stranepotii) si sa ne anchanti cu minunatiile tale inca multa vreme!!!
La multi ani!!!
Te pup!!!

maria mihalache spunea...

La multi ani!
Sa te bucuri de tot ce este bun si frumos!

Lipo spunea...

Flori ai priti, poezie ti s-a dedicat, urari de bine la greu, tort vad ca ti-ai facut...eu cu ce sa vin? EU iti cant :))
http://www.youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM&feature=PlayList&p=69C0833C7C795478&playnext_from=PL&index=63
Si de urat iti urez sanatate, ca-i mai buna decat toate :)

Stefana spunea...

La multi ani,draga noastra!!! esti un model pentru noi toate!!sa fii sanatoasa si fericita alaturi de ai tai!!!

julia spunea...

La multi multi ani ! fericiti si de acum inainte.NU TE LASA!

pansy spunea...

la multi ani lissa ! sa fii sanatoasa si la punga groasa!
un buchet de trandafiri te asteapta si la mine pe blog

Luminitanaty spunea...

LA MULTI ANI!multa sanatate,sa fii fericita si fie ca anii care vor urma sa iti aduca numai zile insorite.

Anonim spunea...

La multi ani, draga mea! Iti doresc sa ai in viata tot ce vrei, sa fie asa cum vrei, oamenii din jur sa iti faca numai bucurii, cadouri multe si iti multumesc din suflet pentru tot ce m-ai invatat. Te pup! Cristina

Blueeyes spunea...

LA multi ani si cat mai multe Primaverii alaturi de cei dragi!Sa fiti cu totii sanatosi si sa ne incanti privirile in continuare cu bunatatile pe care le faci!!

Anonim spunea...

La multi ani Lissa, multa fericire si sanatate iti doresc

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULŢI ANI,LILIANA!
Cu sănătate,bucurii nenumărate,
fericire cât se poate,împlinirea dorinţelor toate şi tot binele
din lume să-ţi fie aproape!
Toate florile din pararadisul meu
ţi le-aş oferi dacă ai fi mai aproape...să fii iubită şi fericită!
Te pup şi îmbrăţişez cu drag!

yaya6 spunea...

la multi ani sanatosi iti doresc liliana,si sa ne incanti mereu cu frumusetile culinare pe care le faci,te sarut si iti doresc o viata plina de tot ce e mai frumos!!

Gospodina de Criza spunea...

LA Multi Ani! Si tie, si blogului tau delicios!
Sui, un secret: vreau si eu sa ajung sa improvizez ca tine!

mirela spunea...

La multi ani draga mea,sa fii sanatoasa cel mai important.Te pup si imbratisez cu drag!!!!

Alexa spunea...

La Multi Ani Liliana! Multa sanatate si iubire iti doresc!

liliana spunea...

la multi ani,si multa sanatate.

Anca spunea...

te astepta o surpriza la mine pe blog ; TE PUP

Anca spunea...

Un Calduros La multi Ani !! Domnul sa te binecuvinteze si sa ai clipe pline de bucurii alturi de cei dargi ,cu prietenie Ancuta :)

sarah spunea...

La Multi Ani draga Lissa.iti doresc din suflet ca la anul,cand vei implini 42 de ani sa faci o lista cu momente fericite si sa nu reusesti sa o termini,atat sa fie de lunga lista.sa fii sanatoasa si mereu inconjurata de dragostea si prosperitate.

LILI spunea...

LA MULTI ANI!DRAGA MEA LILIANA.ITI DORESC DIN TOT SUFLETUL MULTA,MULTA SANATATE,FERICIRE,NOROC,IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR SI BUNUL DUMNEZEU SA TE FEREASCA DE TOATE RELELE.ESTI UN MODEL PENTRU NOI TOATE.TE PUP.

anita spunea...

LA MULTI (B)ANI!!!!!!!!!SANATATE,FERICIRE SI MULTE BUCURII SI REALIZARI LANGA CEI DRAGI!PUPICI DE LA PRIETENII TAI VIRTUALI DIN MANGALIA.(fely2)

Momo spunea...

la multi ani ,lissa,sa ti se indeplineasca dorintele si sa fii sanatoasa!

Cellya spunea...

La multi ani, Lissa !
Sa fii sanatoasa si sa ai parte de tot binele din lume !!!! Ai un suflet bun si ar fi minunat sa-l pastrezi !!

Pe blogul meu ai o mica supriza !:) Te pup !

Sarea in bucate spunea...

la multi ani si multa fericire! tot ce-ti doresti tu, si multa sanatate tie si familie tale:))

Amalia spunea...

La multi ani draga Lissa sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate !

Anca spunea...

Lissaa s anu uti sa vi sa ridici ceva pentru ziua ta d el amine plz ;) XOXOXOO

Ioana.Nagy spunea...

La multi ani Lissa! Sa fii sanatoasa, fericita si sa ti se implineasca toate dorintele! Si sa ne incinti in continuare cu retetele tale minunate.

Liana10 spunea...

La multi-multi ani cu sanatate, sa iti dea Domnul de toate!

Reka spunea...

La Multi Ani, multa sanatate si tot ce-ti doresti mai mult !!!! Pe noi sa ne incanti incontinuare cu delicatesele tale :-)))).

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc din suflet tuturor pentru urari ,va imbratisez cu mare drag!