22 aprilie 2010

Multumesc !

Dragii mei prieteni ,dragele mele ...nici nu-mi gasesc cuvintele sa va multumesc pentru mesajele minunate ce le-am primit de la voi de ziua mea,mi-ati facut atatea surprize frumoase incat am fost tare emotionata,am primit si mail-uri ,mi-ati scris si aici ,am primit si surprize virtuale pe care o sa le pun acum cu scuze ca ieri fiind ocupata nu am avut timp sa intru sa va multumesc....inca de dimineata la prima ora ,am primit un telefon de la o prietena draga ,care m-a bucurat si m-a emotionat ,a fost o surpriza extrem de placuta si care m-a facut fericita toata ziua.Te imbratisez Syl.
Va multumesc din suflet si sunt fericita sa stiu ca am atatia prieteni .


Draga mea Pansy mi-a oferit la ea pe blog acest minunat buchet de trandafiri ,
te pup draga mea...
..ia uitati ce surpriza placuta mi-a facut Cellya ,draga mea te imbratisez cu mult drag ....

...surpriza mi-a facut si Anca scumpa cand mi-a oferit aceste flori deosebite ,te pup cu mult drag.

Am primit si un filmulet de la Lipo ,vreau sa-l pun aici sa-l vedeti cat e de dragut ,m-a amuzat si mi-a placut tare tare mult,mi-a inveselit ziua ...multumesc mult de tot si te pup dulce.

2 comentarii:

DAVELLA CULINAR spunea...

La Multi - Multi Ani, draga Lissa! Scuze pentru mesajul intarziat, Dar cateva zile nu am atins calculatorul...Iti doresc din tot sufletul sa ai parte de tot ceea ce este mai frumos si mai bun in aceasta lume. Sa fii iubita, apreciata si respectata! Multi pupici de peste ocean! Mult soare si multe flori!

ralus spunea...

noi iti multumim, pentru ceate ne impartasesti!