20 mai 2009

Premii

Premii si iar premii.

Laura Sava ,care-i o scumpa si o draguta si pe care o pup cu drag,mi-a facut o mare bucurie cu acest minunat premiu . Multumesc tare ,tare mult si cu mare drag il ofer si eu mai departe urmatoarelor bloguri :Amalia, Bucataresele vesele , CristinaK , Laura A, Diana , Edith, Paradis ,Veronica.


Inca un premiu deosebit am primit de la Alison si Laura Laurentiu .Multumesc dragele mele ca v-ati gandit la mine , il ofer si eu mai departe cu toata placerea la:

Mary, Ioana , Sanditza ,Totoro, Lily Musat, Flor, Vicky, Mihaela



De la Dana am primit si acest premiu deosebit ,te pup draga mea si -ti multumesc mult de tot.
Il ofer cu mare placere mai departe tuturor .

4 comentarii:

Mary spunea...

Thankyou for the awards and congrats to you !

Anna maria spunea...

grazie moltissimo prendo con piacere tutti e due buon pomeriggio!!!annamaria

Sandy spunea...

multumesc mult penru toate premiile Lissa esti o scumpa

ARIPI DE FLUTURE spunea...

impresionant, felicitari