9 ianuarie 2009

Saboţi

Saboţi din pasta de lapte praf ,o surpriza placuta pentru o doamna sau domnisoara langa o gentuţa tort .
E nevoie doar de un tipar ,al meu e de 17 cm .
Am intins o foaie de pasta de 1/2 cm grosime si am decupat dupa tipar talpile.
Se pun pe un suport din carton sau pe un pahar ,o caniţa...orice ,sa fie caţiva cm ridicaţi .
Pentru partea din faţa eu am facut doua fundiţe ,asa mi s-a parut mai tineresc si mai usor,se poate face si altfel de model.
Am lipit de o parte si de alta a talpii,am pus o floricica in faţa si am lasat la uscat pana a doua zi.
Am modelat si tocurile .
Lipite dupa ce s-au intarit
Si gata ...avem saboţi,asa-i ca e usor de facut?

6 comentarii:

diviana spunea...

Imi place ideea, super, felicitari

Anonim spunea...

Multumesc divianas!

Vicky spunea...

Arata absolut superbi acesti papucei, si te mai gandesti ca se si mananca, foarte frumos.

Gabriela spunea...

Super tare tot ce am vazut!!! Pierd noptile uitandu-ma la fiecare reteta de-a ta in parte si as vrea sa le fac pe toate.par atat de usoare si simple (pana la proba contrarie) felicitaaaari ma bucur mult ca te-am gasit. pupici

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos!!!

anomisana spunea...

Aceasta este una dintre sursele mele de inspiraţie şi de motivaţie să fac şi eu ceva frumos.Ce văd aici este fenomenal, superb, nemaipomenit. Mulţumesc pentru toate tutorialele pe care le văd în nopţi de nesomn.