12 ianuarie 2009

Papucei

Papuceii pot fi facuti din pasta de lapte praf sau din pasta de zahar,arata foarte bine pe un tort de botez sau pe un tort pentru un nou nascut si vor fi apreciati cu siguranta.

Avem nevoie de un tipar ,dupa marimea talpii facem si partea din fata si cea mare care vine pusa imprejurul talpii;deci talpa mea are 7,5 cm.
Se decupeaza pasta dupa tipar.
cu putin sirop de zahar se lipeste partea din fata.
Ca sa-si pastreze forma se indeasa putina folie inspre varf , in fiecare ,pana se intareste.
Se decupeaza si partea cea care vine imprejurul talpii ,se lipeste si apoi se indoaie putin marginile de deasupra .
Se decoreaza papuceii dupa imaginatie, in fata se pune o floricica sau un siret.

14 comentarii:

Paradis spunea...

Papucei arata tare bine,si am retinut ideea.O sa te vizitez mereu,ca am de prestat in curind mai multe torturi.Mersi Lissa,si felicitari pentru tot ce prestezi si modelezi.

Anonim spunea...

Multumesc frumos Paradis!Te mai astept pe aici si ma bucur daca te poti si inspira din ce fac eu ,te pup!

Estera spunea...

Lissa draga am emotii!!!:))))))vreau sa pac papucei foarte mult imi plac dar ma cam tem de rezultatul final:)))))

Lissa's Cakes spunea...

Hai Estera ,lasa emotiile ,incearca unul si daca crezi ca nu-ti place il faci din nou ca e mic si nu-ti da mult de lucru ...mult succes.

valentina spunea...

mi-am luatinima in dinti si am facut pasta de zahar, a iesit bine si apoi papucei ,pt prima data eu sunt supar multumita , diseara ii inagurez, e o spripriza pt botezul nepatei mele , sper sa fie toata lumea incantata, ai detailat foarte bine totul , ai un blog super o sa il vizitez mai des , astept sa vad reactiile si o sa iti spun , te pup si multumesc de ajutor

Lissa's Cakes spunea...

Ce ma bucur Valentina ca ai reusit si cu siguranta o sa fie incantati ,sa-mi zici reactiile.
Te pup si multumesc de vizite.

geta spunea...

Draga Lissa,ceea ce faci tu e nemaipomenit.Aproape te intrebi daca sunt desenate sau chiar sunt torturi.Ma bucur foarte mult ca te-am descoperit.Multumesc pentru ce invat si felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Geta si ma bucur de vizita ,te mai astept cu drag!

Unknown spunea...

Salut am incercat sa fac papuceii dar nu am reusit si sunt foarte suparata!
Pasta se intareste foarte repede si nu se taie bine.
Ce sfaturi imi dati?
ARU merci!

Lissa's Cakes spunea...

Emylyn,nu stiu din ce pasta ai incercat ,dar din oricare ai face pasta trebuie framantata ca sa fie maleabila si sa lucrezi usor cu ea...nu stiu ce sfat as putea sa-ti dau,daca ai facut din pasta de lapte praf,aia trebuie mult framantata ca se intareste repede,daca ai facut din pasta de zahar si e pra aspra,unge mainile cu putina margarina si framanti bucatica din care lucrezi ,restul o lasi acoperita sa nu se usuce.

Anonim spunea...

de ceva vreme iti urmaresc blogul si pot spune ca este extrem de interesant retetele tale imi sunt de mare ajutor,de aici am invatat sa fac o multime de lucruri,de exemplu sa lucrez cu pasta de zahar sau lapte praf,am facut chiar si modelul de papucei.Esti minunata,succes in continuare.:)

gina spunea...

iti multumesc pentru minunatele retete.Intrebarea mea e unde ai gasit tiparele pentru botosei, papucei
Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

Gina,eu mi-am facut tiparul singura la ce marime am crezut ca merge,e foarte usor ,desenezi talpa si apoi in jurul talpii faci ce model iti trece prin minte.

monica spunea...

foarte frumos multumim multumim ca ne inveti lucruri asa de minunate...de cand v-am descoperit de pe la inceputul anului ce sa va zic nu este zi sa nu inrtu pe blog am incercat si retete si mi-au iesit ...ce pot sa va zic a inceput sa ma pasioneze si pe mine si am inceput sa imi achizitionez si eu instrumente,coloranti...sunteti nemaipomenita pentru ca ne transmiteti multa siguranta si curiozitate de a incerca noi insine.