20 aprilie 2009

21.04 ... Ziua mea

Astazi e ziua mea, am trecut pragul celor 40 de ani.
Aceasta frumoasa melodie a Laurei Laurentiu simt ca mi se potriveste perfect si poate doriti sa o ascultati impreuna cu mine.




Ziua mea o sarbatoresc cu familia,nu mi-am facut tort pentru ca o sa-l astept si pe sotul meu, care peste 2 saptamani face si el aceiasi varsta si o sa sarbatorim atunci impreuna cu prietenii.

Pana atunci , va servesc cu o amandina delicioasa...

34 de comentarii:

dora spunea...

Scumpa Lissa ...LA MULTI ANI PLINI SI FERICITI ITI DORESC DIN SUFLET!...SA FII IUBITA SI FERICITA SI SA TII GRIJILE DEOPARTE!...FIECARE VARSTA ARE FARMECUL EI APARTE...ITI DORESC TOT CE-I MAI BUN SI MAI FRUMOS PE LUME SI BINELE SA TE INCONJOARE DE PRETUTINDENI!!!!

julia spunea...

La Multi Ani! Lissa,sa fii sanatoasa,iubita si fericita.
Amandina arata SUPER,ca toate creatiile tale,de altfel.Pupici*-*

Elena Sandor spunea...

La multi ani! La cat mai multe indulciri;)

diamond spunea...

La multi ani, draga, Lissa! mullti ani fericiti si muuulte muuulte bucurii iti doresc! :D

GABRIELA spunea...

Lisa draga LA MULTI ANI!sa fii fericita si sa ai parte numai de bucurii alaturi de familie.Sanatate multa sa ne poti incanta in continuare cu bunatatile tale.
pupici...muuuuuuuuulti!

Mirela spunea...

La multi ani fericiti Lisa!
Iti doresc sa fii iubita,fericita si mereu vesela,sa ai o viata frumoasa in continuare alaturi de sotul tau,La multi ani si pt el!
Te pup dulce si multumesc mult pt Amandina,:)!

Momo spunea...

hristos a inviat!

lissa,bun venit la 40 +,unde ma inscriu si eu cu brio,si deja sunt inaintea ta cu aproape 2 ani!iti urez sa-ti traiesti noua virsta asa cum trebuie,cu multa bucurie in suflet,fericire,impliniri!
la multi ani!
...si ma servesc cu amandina,arata super!

Blueeyes spunea...

La multi ani Lisa!Mult noroc si viata lunga alaturi de familia ta...

Daniela Addario spunea...

"La multi ani !" draga mea, sa fii sanatoasa, zimbetele celor dragi sa-ti aduca multa fericire, sa te simti mereu tinara, ca ai o virsta foarte frumoasa ! Pupici si petrecere frumoasa !

Jack T spunea...

Hallo Lissa,

La Multi Ani si multä Sänätate ist doresc.
Minunat aratä Amandina ta...
Salutäri Jacktel

Lissa spunea...

Va multumesc din suflet pentru urari si va pup cu drag!

Ela spunea...

La multi ani, multa sanatate si ...multe cadouri !

Sandy spunea...

La multi ani multa sanatate si fericire si fie ca toate visele si dorintele sa ti se indeplineasca si sa fii iubita de cei dragi.

Enza spunea...

Cari Auguri....

Flor spunea...

La multi ani Lissa draga! Sa fii sanatoasa, fericita si sa ai parte numai de bucurii!

Dana2dor spunea...

La multi ani, frumosi si buni, sa fii sanatoasa, bucuroasa si iubita pana la 100 de ani si daca mai vrei si peste :)
Si pentru ca meriti, Iepurasul ti-a lasat la mine pe blog un premiutz, pe care te rog sa treci sa-l ridici!
Inca o data La multi ani si sa fii fericita!

LauraAdamache spunea...

La multi muuulti ani draga Lissa!! Iti doresc multa sanatate, fericire si impliniri!! Te imbratisez cu drag!!

fely3 spunea...

DUMNEZEU SA-TI LUMINEZE INTREAGA VIATA.SA TE BUCURI MEREU,SA FII IUBITA SI INTELEASA DE FAMILIA TA,IAR FRUMOSA VARSTA SA-TI ADUCA MULTA FERICIRE,INTELEPCIUNE,SANATATE SI MULTA PROSPERITATE!!!

''LA MULTI ANI!''

Lissa spunea...

Va multumesc muuult ,mult de tot pentru urari,mi-ati facut o mare bucurie.
Va pup cu mult drag!

Sandy spunea...

Ai un buchet de flori la mine pe blog. La multi ani inca odata

Edith spunea...

La multi ani, sanatate si muuuulte bucurii!

Unknown spunea...

La multi ani, si numai fericire alaturi de familia ta; multumim ca ne-ai indulcit si noua ziua. Eu mi-am serbat ziua pe 11 aprilie, dar cum eram la final de post, am amanat un pic dulcele, asa ca amandina ta a picat la fix; sotul meu e mare amator, si pe meleaguri straine, dulciurile romanesti parca sunt si mai dulci. La multi ani si sotului tau si Hristos a inviat!

Lissa spunea...

Multumesc din suflet... .Raluca draga iti doresc si eu tie LA MULTI ANI fericiti si plini de bucurii.
Va pup!

Amalia spunea...

Lissa draga La multi ani ! Sa-ti dea D-zeu multa sanatate si multa fericire ! Te imbratisez cu drag :).

Lissa spunea...

Multumesc mult draga Amalia!

Lily spunea...

La multi ani fericiti Lissa! Sa ai parte in viata numai de bucurii alaturi de familia ta! Amandina arata super:)

Lissa spunea...

Multumesc mult Lily draga !

lauralaurentiu spunea...

Lissa - la multi ani (te-am felicitat si pe culi, o fac din nou, cu drag). Dupa cum versurile melodiei iti dezvaluie, eu am trecut pragul celor 40 acum un an. Nu s-a schimbat nimic in viata mea iar fiica-mea imi repeta cu convingere "nu ai sa mai cresti niciodata" =)). Iti doresc din inima ca tineretea sufletului sa nu te paraseasca niciodata, sa fii sanatoasa, fericita, inconjurata de dragostea celor importanti pentru tine.

Lissa spunea...

Laura draga mea ,iti multumesc din suflet pentru urari.
Melodia asta a ta mi-a ajuns la suflet si mi s-a potrivit perfect.
Te pup cu drag!

monica spunea...

Zile frumoase,pline de iubire,lumina si bucurie alaturi de cei dragi!La multi ani cu fericire si sa-ti dea Donmul tot ce doresti!

Lissa spunea...

Multumesc Monica draga ,multumesc din suflet!

Laura spunea...

Lissa mea draga si talentata, imi cer milioane de scuze ca te felicit atat de tarziu dar chiar nu am observat... :(
La multi, multi ani fericiti iti doresc din tot sufletul!!!
Esti minunata si ma bucur enorm ca am ajuns sa te cunosc! :)
Multa sanatate si numai clipe frumoase petrecute alaturi de familie si cei dragi!
Pupici dulci de la noi toti, draga mea!!!

Lissa spunea...

Vai Laura draga ,dar nici nu trebuie sa-ti ceri scuze,o urare e intotdeauna binevenita si eu iti multumesc din suflet si te pup cu drag...va pup pe toti !

Anonim spunea...

La multi ani stimata doamna.
Felicitari pentru tot ce realizati!
Superb!