9 iunie 2009

Prajitura cu cirese

O prajitura de sezon cu cirese, asa cum o face mama mea ..noua ne place tare mult.
Ciresele spalate si curatate de samburi ..nu e o anumita cantitate de cirese,dar eu dupa ce le-am curatat am avut 900 g.... am presarat 4linguri cu zahar peste ele ,am amestecat si le-am lasat deoparte.
Intr-o tava se pun 125 g margarina sau unt,se topeste putin si se intinde pe fundul tavii.
Peste margarina se presara faramituri de paine ,adica miez de paine rupt bucatele mici,eu am pus miezul de la 4 felii si am intins in toata tava,apoi am presarat 3 linguri cu zahar peste el.
Peste acest miez de paine( in loc de paine se pot pune biscuiti zdrobiti)se pun ciresele...
...peste cirese se pune un blat din :5 oua,1lg apa,6 lg zahar ,2 vanilii,6 lg faina.
Ouale se separa ,albusul cu apa se bat spuma tare ,se pune zaharul pe rand si vanilia batand bine cu mixerul , galbenusele si la urma faina pe care o amestecam cu lingura de lemn usor de jos in sus pana se incorporeaza toata.Se pune in tava peste cirese si se da la cuptor 40-45 min.pana se coace blatul.
Calduta fiind se intoarce pe un platou ,apoi cand e rece se taie si se pudreaza cu zahar pudra.


6 comentarii:

Miha spunea...

Interesanta reteta! ;)

diviana spunea...

...delicios.........prajiturica :)

Sandy spunea...

ce bine arata prajiturica ta .imi place mult . ce pofta mi-ai facut.

diamond spunea...

imi place reteta asta, blatul de jos e tare interesant! :D

Anonim spunea...

MINUNATAAAA

Aurica spunea...

hhhmmm, cat de bine arata, a iesit perfect si cred ca are un gust dmeential de delicios si apetisant, numaicand ma uit la poza si deja mi se face pofta :D