2 ianuarie 2010

Revelion 2010

Revelionul l-am petrecut acasa impreuna cu sora mea si cumnatul ...i-am invitat la noi ...asa ca am fost doar noi patru ,dupa miezul noptii ne-am intalnit cu vecinii nostri ,care ne sunt si prieteni foarte buni si am ciocnit impreuna cate un pahar de sampanie.Afara ploua ca si vara ...nu am putut merge la artificii ,dar am reusit sa vedem cateva din scara blocului ....asa printre picaturi.
Vreau sa va arat cate ceva din meniul nostru,o sa pun si din retete in zilele urmatoare ,am servit doar aperitive ca altceva nu am mai putut ,ciorba de burta si friptura a ramas pentru a doua zi.
O poza asa de ansamblu..

platou cu -pachetele surpriza cu prosciutto
-file de pangasius in pesmet

platou cu-crochete cu cartof si cascaval
-chec aperitiv mozaic
-emmentaler cheese

platou de la sora mea-caviar
- pane de cod saithe

rulade mozaic (asa le zic eu ...preferatele mele si le fac de muuulte ori )

-salata de vinete ,salata boeuf,oua umplute

-salata verde cu ton ,praz ,masline si lamaie,
-piftie din piept de pui,
Dupa ce am gustat din fiecare ,ne-am delectat cu o salata de fructe adusa de sora mea...

si dupa ce am trecut in noul an am servit impreuna cu prietenii cate o felie de tort...am vrut un tort racoros dupa mancarurile astea grele ,asa ca am facut o crema cu iaurt si piersici si un mousse de ciocolata.


6 comentarii:

Mirela spunea...

La multi ani Lissa in 2010! Foarte frumoasa masa de rev ati avut!!!
Te rog sa pui din retete ca sunt super,am salivat langa monitor,:)
Te felicit draga mea si-ti doresc un an nou cu belsug si fericire!!

kity spunea...

arata foarte apenisant ..!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc mult,Mirela!
O sa pun retete,doar ca mai am de sortat din poze .
La multi ani si de la mine ,sa fie un an bun cu multe realizari!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc ,Kity!

Sandy spunea...

la multi ani multa sanatate si fericire si noul an sa va aduca numai bucurii in suflet

Paradis spunea...

Lissa,felicitari pentru masa de revelion.Superba.Iti doresc clipe fericite cati fulgi de nea intr-o iarna ca-n basme. Un an nou mai bun, cu pace si liniste in suflet si cu multa dragoste in inima.La multi ani!