2 ianuarie 2010

Dulciuri de Craciun



LA MULTI ANI in 2010!

Am sa pun cateva poze cu dulciurile ce le-am facut de Craciun si in zilele urmatoare o sa pun si retetele.Nu am facut multe deoarece noi suntem mai mult plecati ,ne-am facut un obicei ca in zilele astea sa vizitam socri, pe mama, am fost invitati si la sora mea,asa ca mergem si-i colindam pe toti...e asa de frumos cand de sarbatori ne strangem toti!
Tort nu am facut de Craciun ,am zis ca sunt suficiente dulciurile astea si am facut unul de ravelion .

Incep cu bradutii care mie imi plac tare mult si in fiecare an de Craciun sunt pe masa .

Bomboane raffaello care -i plac tare mult Karinei... cand au venit colegii ei cu colinda ,astea au trecut prima data.

Biscuiti cu cacao si ness...


Fursecuri cu nuca...
Prajitura'' inghetata''...

Prajitura " amandina "...la asta am reteta pusa aici ,doar ca am insiropat-o mai putin.


Covrigei si saleuri.

9 comentarii:

Blueeyes spunea...

Lisa LA multi ani si tot ce va doriti pt 2010 ,sa devina realitate!Felicitari pentru dulciuri...minunat ca intodeauna!

Miha spunea...

Multe dulciuri apetisante!

LF spunea...

La multi ani,un An Nou fericit si imbelsugat!
numai bunatati ai facut!
reteta de bradutzi si forma le am si eu de la Mama,in copilarie mereu facea de Revelion.
te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Blueeyes multumesc,la multi ani si tie ,te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Miha!

Lissa's Cakes spunea...

Flori draga,de la mama am si eu forma de braduti si asa mi-s de dragi de sarbatori cand sunt pe masa printre prajituri.
La multi ani iti urez si eu si te pup cu drag!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ce de bunatati ne lasa gura apa aici!

Multi ani fericiti va doresc tuturor!

retete- ina spunea...

felicitari,toate frumoase si cred si foarte bune

Andreea spunea...

Imi doresc de foarte mult timp reteta pentru braduti, ii faceaa bunica mea, dar nu mai stie reteta !