26 ianuarie 2009

Albinuţe

Am facut pentru prima data albinuţe si tare incantata am fost de ele ca au iesit tare dragalase ,le-am pus pe tortul de ziua cumnatului meu.
Din pasta de lapte praf am facut doua bilute si pe una am alungit-o la un capat.
Le-am tras pe o scobitoare ,am facut urma de ochisori ....
..din pasta colorata cu negru am pus ochisorii ,nas si gura,apoi am colorat cu maro capul si cateva dungi pe corp.
Piciorusele...
Aripioare si antene ...si gata albinuta.
La asta i-am pus ochelari de soare.
Pe tort jucandu-se in timpul lor liber...
Si pun o poza si cu tortul stup.

14 comentarii:

Vicky spunea...

Cum am mai spus, esti o mare artista, tu faci arta, pe tot ce pui mana infloreste.

Lissa spunea...

Vicky draga ,ce draguta esti ,multumesc mult!

Anonim spunea...

MINUNAT! Acum am descoperit torturile tale, tot cautind pasta de zahar. Am facut si eu tort cu pasta de lapte, dar m-am cam enervat pina s-a legat pasta, mi se lipea groaznic de maini. Ma gindeam sa o framint in masina de paine. crezi ca e ok? O sa incerc azi pasta ta de zahar ca miine am petrecera pt ziua pustiului meu de 2 ani. Vreau sa fac un tort in forma de trenulet 3D. Iti spun ce idee am si daca poti si vrei sa-mi dai un sfat azi, daca poti, in special pt crema de umplutura. Vreau sa fac in 2 forme de cozonac doua blaturi cit mai inalte posibil. Apoi le scot si le scobesc interiorul pe care il voi umple cu crema. Am eu o reteta de crema, dar daca ai tu una mai potrivita sa nu fie prea grea ca sa nu rupa forma de blat.Din o forma fac un vagon de tren, din cealalta locomotiva. Apoi vroiam sa ii fac accesoriile cu pasta de zahar sau lapte si cu ceva fondant colorat pe care l-am cumparat de la un magazin de specialitate. Sper ca ai inteles ideea mea si ti-as fi tare recunoscatoare daca ai reusi sa-mi dai un sfat pina miine cind trebuie sa ma apuc de tort sa fie gata pina simbata.Multumesc mult de tot. Daca Vrei sa vezi ce am reusit sa fac cu pasta de lapte, niste teste, intra pe cccris.blogspot.com. Sint nimicuri pe linga ce am vazut ce faci tu, dar...poate iti plac. Mai am eu intrebari pentru tine, dar nu vreau sa te incarc prea mult momentan ca esti prea draguta si vad ca ai serios de treaba. Astept sa mai vorbim. Pa!

Lissa's Cakes spunea...

Buna Cris,bine-ai venit pe la mine!
Cu pasta de lapte praf e un pic mai greu de lucrat pana-i nimeresti consistenta,de imbracat un tort e si mai greu,doar un tort mic sau imbracat pe bucati,se intareste repede si trebuie framantata tot timpul,e foarte buna pt figurine sau flori care vin puse pe frisca pt ca rezista si nu se topeste....la masina de paine nu stiu daca ai putea sa o faci,sincer nu am incercat.
Cris ,ideea ta de a face trenuletul asa m-a facut sa zambesc ...esti tare simpatica ,nu-i rea ideea daca deja ai o imagine dupa cum vrei sa faci tortul,dupa parerea mea iti trebuie o crema gen diplomat care sa stea tzeapana,daca nu vrei sa contina gelatina atunci iti trebuie o crema totusi consistenta care sa nu curga....ca sa nu te complici cu formele de cozonac si sa scobesti atata material ,ai putea face doua rulade umplute cu crema si puse la fel cum ai gandit ,se pot imbraca in pasta si faci accesoriile necesare.
O sa vin in vizita la tine pe blog...pa ..pa .

Anonim spunea...

Buna!
Merci ca ai raspuns asa de repede. In momentul asta fac pasta de zahar, la masina de paine ca nu imi place sa framint si sa ma lipesc toata cu zahar. Eu sint cu cei doi copii si trebuie sa am miinile libere daca e nevoie. Am pus cam 800g zahar pina acum, dar sa stii ca am inlocuit margarina cu unt, ca asta aveam. E ok? Nu are consistenta pe care o avea pasta ta, dar banuiesc ca trebuie intii sa se dizolve zaharul ca sa se lege. Probabil ca o sa fie si mai bine dupa ce o sa o tin la frigider, pina miine probabil. Ideea cu rulada e buna, dar nu am facut niciodata pina acum si mi-e cam teama sa nu muncesc in plus ca nu am mult timp (tot aia mici sint de "vina" :) ), dar ma hotarasc eu miine. Oricum materialul scobit o sa dispara imediat in buticile noastre, nu imi fac griji. :) Ma mai uit pe la tine sa caut crema aia de diplomat. Revin sigur cu intrebari. Te pup si spor la treaba ca am nevoie de inspiratie!

Lissa's Cakes spunea...

Nu are nimic ca ai pus unt si eu mai pun si e ok. sa nu o faci tare de la inceput ca ea se mai intareste oricum,maine o scoti la temperatura camerei si o lasi o ora ,pe urma o framanti ,daca vezi ca e mai tare si se usuca repede ,ungi mainile cu unt si framanti pana-si revine.
Succes!

Anonim spunea...

Am revenit. Tu cit o framinti ca eu am framintat o groaza si nu s-a legat, e "granuloasa" . Nu stiu ce sa mai fac. Am obosit deja, am mai pus si amidon, m-am gindit ca se mai leaga...nu e mare diferenta. Ce ma fac? Cum o scot la capat? Momentan sta cuminte la frigider.

Lissa's Cakes spunea...

Cris, pun gelatina cu tot ce trebuie in ea ,o pun in zahar si amestec cu lg pana devine groasa ,apoi o rastorn pe masa de lucru si amestec cu mana ca pe un aluat;nu dureaza mult si nu trebuie sa fie tare de la inceput,daca ai pus la masina de paine nu-ti dai seama de consistenta ...las-o acuma sa vezi cum se comporta dupa ce o scoti de la rece.

Anonim spunea...

Am facut cum scria la reteta sau asa zic eu, o greaseala tot e undeva la mine. Nu s-a transformat peste noapte in nimic bun, dar ca sa nu arunc bunatate de ingrediente ma gindeam sa le pun la creme...crezi ca merge sa pun cite putin la diverse dulciuri? Practic nu cred ca are ce sa strice doar e apa cu zahar si unt.
Am mai facut un teas aseara de nervi cu lapte praf si putina miere...a iesit o pasta super. Cred ca o sa ma limitez la asta momentan ca sa nu mai muncesc in plus azi ca nu am timp si o sa incerc cu zahar intr-o zi mai libera si calma :) Merci de ajutor. Iti zic cind e gata tortul sa il vezi.

Lissa's Cakes spunea...

Cris..sigur ca s-a intamplat ceva ..sa nu-mi spui ca tu ai pus doar apa ,unt si zahar !!!!?din mesaj asa inteleg ..gelatina si miere nu ai pus? cum sa se stranga fara gelatina?
Pasta de lapte praf poti face si cu miere ,cu sirop de zahar sau cu serbet.
Sa-mi zici ce ai facut ..

artemiza777 spunea...

Buna!
Am vazut torturile create de dvs.
As vrea sa stiu daca se si poate comanda, ca nu am gasit pe site vreun link catre asa ceva.
Multumesc!

Lissa's Cakes spunea...

Buna Diana!Poti sa-mi trimiti mesaj ,am adresa de mail pusa pe blog sus in partea stanga....daca se poate ,cu placere.

Dana Irimus spunea...

Tot ma uit dar nu-mi dau seama ... cu e facut gazonul(iarba)? Din ce?
Multumesc
Dana

Lissa's Cakes spunea...

Dana ,gazonul e nuca de cocos care se gaseste gata colorata.