3 februarie 2009

Tarta cu ceapa

Cand am citit reteta intr-o carte ,m-am gandit ...cu ceapa?
Am facut-o si nu ma asteptam sa fie chiar asa de buna si e chiar simplu de facut.
Pentru aluat avem nevoie de:
200g faina,
100g unt sau margarina,
1/2 plic praf de copt,
putina sare,
apa cat cuprinde(100ml mi-a intrat).
Se face un aluat ,dar sa nu fie prea tare ;se acopera si se lasa la rece 1/2 ora.
Umplutura:700g ceapa,
3oua,
4lg smantana sau lapte,
40g faina,
80g unt,
sare ,piper.
Se taie ceapa si se caleste in unt ,eu am mai pus si un morcov ras.
Ouale se bat ca la omleta ,se adauga faina si smantana sau laptele, am pus 2lg de lapte si 2lg de smantana.
Se pun ouale peste ceapa ,se amesteca si se condimenteaza dupa gust cu sare ,piper ,vegeta ,am vrut sa pun si marar dar la fata mea nu-i place ,asa ca am pus deasupra cand am mancat.
Se unge si se tapeteaza o forma de tarta ,se intinde aluatul si se imbraca forma.
Se pune compozitia cu ceapa....
....si se da la cuptor la foc potrivit pana se rumeneste ,cam 4o minute.
E foarte buna si calda ,dar parerea mea e ca mai buna e rece .....
....si cu marar deasupra.

2 comentarii:

mihaela spunea...

aceasta reteta e fantastica.e un deliciu.nu m-am asteptat deloc sa fie asa.felicitari pt blog.

Lissa's Cakes spunea...

multumesc ,Mihaela!