5 mai 2010


Dragii mei multumesc tuturor pentru urarile facute de ziua sotului ,va doresc si eu sa aveti parte numai de sanatate si de zile senine.
Voi fi plecata pentru o saptamana ,dar promit ca o sa pun retetele cand ma intorc.
Va doresc tuturor numai bine si sa aveti o saptamana frumoasa .


20 de comentarii:

Pecados da mesa spunea...

Olá;
Belissimo blog!
Maravilhosas receitas de bolos, tortas, doces, cakes.
Congratulações, vou te seguir.

Beijo - BRAZIL -
Maria Paula

Nadji spunea...

Bonne semaine à toi et à bientôt.

Petite Foury spunea...

Draga mea Lili, iti multumesc pentru ca mi-ai fost alaturi de cate ori am avut cate o nelamurire, ori nevoie de o incurajare sau un sfat (si presimt ca o sa mai am :-)). Drept urmare, uite ce-a iesit : http://tortcraiova.blogspot.com/

Iti multumesc inca o data
Te pup si te imbratisez

Lissa's Cakes spunea...

Pecados..welcome to my blog!

Lissa's Cakes spunea...

Merci, Nadji!

Lissa's Cakes spunea...

Draga mea Laura ,ce mult ma bucur pentru tine,te felicit si acuma vin in vizita.
Te pup si eu si de cate ori ai o nelamurire poti apela ca mi-ar face placere sa-ti pot fi de ajutor.

MONONOKE KITCHEN spunea...

ce frumusete de prajitura!
cu adevarat inspirational!

CamiWitt spunea...

Da tu vrei sa ma omori cu zile...nu te iert numai daca imi servesti o bucata..nu cred ca 2 sau 3 Ce bomba de praji a iesit. Nu rezist pina nu o incerc. Caloriile? da-le incolo de ele odata merge. Saru-mina de reteta si o seara placuta! Cami

Sarea in bucate spunea...

vai ce bine arata si cred ca e si foare gustoasa!felicitari!

pansy spunea...

bine ai revenit.asteptam reteta ! ti-a iesit foarte fain !

Petite Foury spunea...

Lili, arata super...trebuie sa o execut imediat ce mi prind capsunile in raza mea de actiune. Trebuie sa fi fost taaare buna. Te pup

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Mononoke!

Lissa's Cakes spunea...

...off Cami ,am sa fac alta pentru tine ca asta s-a terminat rapid...hi..hi.la calorii nu are rost sa te gandesti cand mananci asa bunatate.Te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc Just me!

Lissa's Cakes spunea...

Pansy multam ,te-as fi servit cu placere...

Lissa's Cakes spunea...

Laura sa sti ca a fost tare apreciata ,a dus-o sora mea la serviciu ,dar am oprit cate o feliuta si pentru noi .Am sa o refac si eu,te pup!

furnicuta boscodina spunea...

musca diun lapte, adica eu :
stii de "campania din blog in blog" , am ridicat-o la nivelul de campania :) esenta: gospodinele blogosferei isi fac una alteia cadouri. toata povestea cum unde cand o gasesti pe blogul meu la "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu cea mai mare placere :) o zi superba si scuze pentru bruiaj :)

anita spunea...

Multumesc pentru reteta,am facut-o si eu ieri a fost ziua fetei mele si pe langa alte dulciuri a mers foarte bine,a iesit super buna.Pupici de la Mangalia.(feli 2)

Vicky spunea...

Imi place la nebunie prajitura asta, imi vine sa musc din ecran am salvat-o, te astept cu premii noi pe blogul meu.

Anca spunea...

lissa te astepata un premiu la min epe blog :)
suuper parajitura, incaodata :)