27 mai 2010

Premii

Am primit foarte multe premii virtuale si sunt tare incantata de ele ,imi cer scuze la prietenele mele care mi le-au oferit de ceva vreme si doar acum am reusit sa le iau,sper sa nu uit pe cineva .
Multumesc mult de tot,va imbratisez si cu mare drag le ofer si eu mai departe tuturor.


Gulas
mi-a oferit aceste doua premii,va multumesc tare mult si sunt foarte onorata sa ma numar printre primele premiate de catre voi.




De la Geta cu multumiri...



Anca te pup draga mea si multumesc mult




Draga mea Pansy mi-a oferit si un buchet de liliac alb superb ,te pup cu drag.





Multumesc Vicky draga ,te pup.






3 comentarii:

Sedith spunea...

Cu cea mai mare placere! Le meriti!:)

sedith spunea...

Felicitari pt. toate premiile primite!!!:)

Iti zic, numai sa stii: cand iti scriu "Unguroaicele", tot eu sunt. :)

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Lissa si merci mult de vizita "MAESTRA A TORTURILOR"! Cand aprecierile vin din partea ta, ma simt onorata. Un week-end minunat si multi pupici!